כדורגל: המנורה דלקה בקרית שמונה

בית”ר ירושלים ניצחה את חוסר התכליתיות של עירוני קרית שמונה וזכתה בניצחון 0:2.

ליגת העל שבה היום לפעילות ועירוני קרית שמונה קיוותה לייצר מומנטום חיובי, אחרי שיצאה ל”פגרונת” עם ניצחון 0:2 במשחק החוץ מול הפועל חיפה – שהיווה ניצחון שני ברציפות, קיוותה הקבוצה הצפונית לרשום היום ניצחון שלישי ברציפות – הפעם במשחק ביתי מול בית”ר ירושלים, שהנחילה לה הפסד 1:0 במשחק שנערך בבירה בסיבוב הראשון.

את המשחק הערב ניהל מהקווים נמרוד קוסטיקה, עוזרו של קובי רפואה – שריצה עונש הרחקה מהמשחק מול הפועל חיפה. כמו במשחק מול הפועל חיפה, גם הערב הצוות המקצועי של קרית שמונה החליט לעבות את הקו הקדמי על חשבון הקישור. בפעם הקודמת הכנסתו להרכב של מוחמד שאקר במקום יואב הופמייסטר המוצהב תרמה לניצחון חוץ מרשים, הפעם שאקר תפס את מקומו של רועי קהת – שלא היה כשיר במאת האחוזים. בשורות בית”ר ירושלים עלו בהרכב שני שחקנים עם עבר בקרית שמונה – השוער איתמר ניצן והמגן השמאלי, אורן ביטון.

בשונה מהמשחק מול בית”ר ירושלים, שבו קרית שמונה מיעטה לסכן את שער היריבה – הערב קרית שמונה הייתה דומיננטית יותר מבחינת יוזמה התקפית, אך סיומת רעה הייתה בעוכריה. כבר בדקה ה-2 בית”ר ירושלים עלתה ליתרון 0:1, הגבהה של המגן שי קונסטנטין מצאה את עלי מוחמד בלתי מכוסה ברחבת קרית שמונה וזה נגח לרשתו של ברטקוש והעלה את הקבוצה מהבירה ליתרון 0:1. עד לסיום המחצית הראשונה קרית שמונה יזמה התקפות רבות, הייתה קרובה לכיבוש שערים ובכל פעם התקשתה בסיומת ולרוב החמיצה את מסגרת השער. במחצית השניה חזרה אותה מגמה. הפעם לבית”ר ירושלים לקח 5 דקות להבקיע שער, מסירה של עידן ורד מצאה את ירדן שועה, שהיתל באורי דהן ולאחר מכן בעט לרשתו של ברטקוש והכפיל את יתרונה של בית”ר ירושלים ל-0:2. קרית שמונה המשיכה ליזום ולמעט בעיטה לקורה של סקו טורה בדקה ה-63 כמעט ולא סיכנה את השער של ניצן. החילופים שביצעה קרית שמונה לא הביאו מזור והתוצאה נותרה בעינה.

הרכב עירוני קרית שמונה: דז’וגאס ברטקוש, דור אלו,, אורי דהן, עידן נחמיאס זיו מורגן (אמיר בן שמעון -58), יואב הופמייסטר (רועי קהת – 58), סמואל בראון,מוחמד שאקר, סקו טורה,  יוג’ין האנסה (אופיר מזרחי – 77), לוסיו מרינאו (עבדאללה חליחל -77).

הפנים אומרות הכל. לוסיו מרינאו (צילום: פושקו)