הוועדה לתכנון ובניה בזום

ישיבת העבודה האחרונה של הוועדה לתכנון ובניה של עיריית קרית שמונה התנהלה במתכונת וירטואלית, זאת על מנת שלא יהיה עיכוב באישור בקשות וקידום פרויקטים שנמצאים בשלבים שונים של הליכי התכנון והבניה.

צילום: עיריית קרית שמונה

נתוני התחלואה ממגפת הקורונה חייבו סגר הדוק. בעניין זה קרית שמונה אינה שונה מכל מקום אחר בארץ. אבל בעירייה מנסים להמשיך להניע את התהליכים החיוניים ככל שניתן.

אחד התחומים החשובים בעבודת העירייה הוא תכנון ובניה. עיכובים בתחום הזה יכולים לגרום נזקים כספיים, הן לקבלנים והן לרוכשי הדירוות לכן משתדלים בעירייה לשמור על עבודה רציפה עם קהל האדריכלים, המהנדסים, ההנדסאים, העורכים ומגישים בקשות להיתר

השבוע התקיים במתכונת זום כנס מיוחד עם קהל המתכננים ועורכי בקשות להיתר העובדים בעיר בהשתתפות סגן וממלא מקום ראש העיר ויו”ר הועדה המקומית אופיר יחזקאלי, מהנדס העיר שני אלדן וצוות אגף ההנדסה ומנהל אגף פיתוח כלכלי ומנהלות אזורי התעשייה ירדן ארליך.

בנייה חדשה בשכונת יובלים

בכנס השתתפו בין היתר נציגי מינהל התכנון שעדכנו בנושאי חקיקה ותהליכי עבודה ברישוי זמין בתקופת הקורונה. כמו כן התקיים דיון פתוח ומשתף עם קהל המתכננים על מדיניות התכנון העירונית, על פיתוח אזורי התעשייה והתעסוקה בעיר ועל תהליכי העבודה השוטפים בתקופה המאתגרת בה אנו מצויים.

בעירייה ביקשו להודות לכל אנשי המקצוע שהשתתפו בכנס המקוון ושנתנו מזמנם ומהידע שלהם על מנת שניתן יהיה להמשיך ולתת שירות מהיר ויעיל לתושבים וליזמים בקריית שמונה.

במקביל קיים ראש העיר, אביחי שטרן , הבוקר ישיבה עם מנהלי האגפים ברשות, וביקש להקפיד על טיפול מהיר ומענה לפניות התושבים, במיוחד בימים אלו בהם בעלי תפקידים עובדים מהבית על פי הוראות משרד הפנים בשל הסגר ומצב התחלואה.