פלאשים בגליל: לסגר חוקים משלו

למרות הסגר, הצלחנו “לדוג” גם הפעם עשרה אייטמים ספורטיביים מזווית אחרת, מחכים לכם בפינת “פלאשים בגליל”.

תמונת השבוע: גל לוסקי – מהאוהדים המושבעים של קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון בכדורסל, נצפה בהרצליה מפגין “דודנות” לדוגמא לאחיין האהוב. בהחלט ראוי לפינוק איטלקי, בדמות ארוחת פיצה מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה החמה במתחם “גן הצפון”.



עוד אוהד מושבע של קבוצות הכדורסל של הגליל, אלדד דיניסמן – שופט כדורסל מיתולוגי, מצא לו זמן לאתנחתא על גדות נהר הירדן.



הכדורגלן ארד אלבז מקרית שמונה זכה בשבוע שעבר לביקור מחמם מצידו של הבעלים של קבוצת הפועל בועיינה מליגה א’, רבחי עפאן, שעלה לאצבע הגליל כדי להודות לארד אלבז על תרומתו לעליית הקבוצה ולהעביר לשחקן את מענק העליה.



יורם ממן – מחזיק תיק הספורט בעיריית קרית שמונה וסגן ראש העיר, נפגש בשבוע שעבר עם חברת הכנסת מטי יוגב, שהבטיחה לסייע בקידום פרויקטים לעיר.



עיתונאי ושדר הספורט ענאן עמאשה ממשיך לעשות חיל בכל גזרה. בשבוע שעבר נצפה בעמדת השידור באצטדיון בעכו לצידו של קייסר חדאד – יו”ר קבוצת הכדורגל של אחי עכו, רגע לפני התחלת שידור המשחק בין הפועל עכו להפועל אום אל פאחם.



מורן קויפמן – המנהלת המקצועית של האקדמיה למיוזיק פורם, נצפתה במצב רוח מרומם יחד עם מאמן הכושר, אסף פסטינגר, לאחר מפגש עבודה מקצועי על גדות הנחל בקיבוץ דפנה.



ד”ש מלוס אנג’לס – שם ממשיך את המסע העולמי שלו הכדורגלן ענבר שרון, בן כפר גלעדי.



אנשי הספורט בצפת לוקחים את הבריאות בשיא הרצינות. ויקי כהן אלקבץ – מחזיקת תיק הספורט בעירייה, בהחלט מעניקה דוגמא חשובה בעניין.



ברוך מזרחי – המנהל המסור של קבוצת הכדורסל של מ.ס “דניאל” צפת, נתן כתף ועבר חיסון נגד נגיף הקורונה.



גם יניב אוחנה – יו”ר קבוצת הכדורגל של הפועל עירוני צפת, נתן כתף והלך בדרכו של ברוך מזרחי.