כדורגל: קרית שמונה לא עצרה באדום

עירוני קרית שמונה הציגה כדורגל תכליתי וזכתה בניצחון 0:2 במשחק החוץ מול הפועל חיפה.

עירוני קרית שמונה פתחה ברגל ימין את הסיבוב השני. שלושה ימים אחרי שהמשחק מול מ.ס אשדוד נדחה, בשל תחלואת קורונה בשורות הקבוצה הדרומית, הצליחה הקבוצה של קובי רפואה ונמרוד קוסטיקה לנצח 0:2 את משחק החוץ מול הפועל חיפה – לה היה זה משחק שני בתוך 72 שעות. אז נכון, הפועל חיפה התייצבה למשחק הזה בהרכב חסר, בשל היעדרותם של מספר לא קטן של שחקנים חיוביים לנגיף הקורונה, אך לקרית שמונה מגיעות מחמאות על משחק תכליתי ועמידה איתנה מול ניסונותיה של הקבוצה המארחת לכיבוש שערים.

בהיעדרו של הקשר האחורי הפעלתן, יואב הופמייסטר, עלתה היום עירוני קרית שמונה במערך סופר התקפי. רועי קהת הוזז קצת לאחור לצידו של סמואל בראון, לפניהם שיחקה רביעיה התקפית הכללה את מוחמד שאקר, סקו טורה, לוסיו מרינאו ויוג’ין האנסה. כבר בדקה ה-10 מבצע אישי מצוין של מוחמד שאקר, שחדר לרחבת הפועל חיפה הסתיים בבעיטה מדויקת לפינת השער של עמית סוארי – שוערה השלישי של הקבוצה המארחת, שער שהעלה את קרית שמונה ליתרון 0:1. היוזמה ההתקפית המשיכה וככל שחלפו הדקות יוג’ין האנסה היה פעלתן יותר ויותר, אך התקשה לתרגם זאת לשערים. בדקה ה-24 שער שכבש נפסל בגין פסיקה מוצדקת לעמדת נבדל. גם סקו טורה, שמסר לשאקר את הכדור שהוביל לשער הראשון, היה פעלתן בהזנת מסירות לחבריו ובבעיטה מחוץ לרחבה שפגעה בקורה.

במחצית השניה הניסיונות של החיפאים לחזור למשחק גברו, אך קרית שמונה הייתה מאוד יעילה בפעולות הסיכול וגם הייתה מסוכנת בצד ההתקפי. בדקה ה-70 עבדאללה חליחל, שעלה כמחליף, כמעט והצליח להבקיע שער ראשון העונה, אך למזלו הרע הצלת כדור של גל אראל מקו השער הותירה את התוצאה בעינה. דקות לאחר מכן, שוב מוחמד שאקר ייצר איום על השער החיפאי, אך השוער החיפאי סיכל את הניסיון. תוספת הזמן הארוכה כבר העלתה דה ז’וו ממשחקים לא נעימים בלשון המעטה, אך הפעם היה הפי אנד. יציאה להתקפה מתפרצת לאחר 6 דקות של תוספת זמן הסתיימה במסירת רוחב מצוינת של עבדאללה חליחל ליוג’ין האנסה, שלא התבלבל וכבש מטווח קרוב מאוד את השער שקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 0:2 מוצדק לזכות קרית שמונה, שמשפרת עמדות בחלק העליון של מרכז הטבלה.

דז’וגאס ברטקוש, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן, סמואל בראון, רועי קהת, סקו טורה (אדריאן רוצ’ט – 61), מוחמד שאקר (אמיר בן שמעון – 87), לוסיו מרינאו (עבדאללה חליחל – 68), יוג’ין האנסה.

הפעם הוא דייק. יוג’ין האנסה בניסיון כיבוש במשחק בסיבוב הראשון