סגן ראש העיר חלה בקורונה, ראש העיר נכנס לבידוד

סגן ראש עיריית קרית שמונה, אופיר יחזקאלי, פרסם הודעה לתושבים בה הודיע כי הוא חלה בקורונה. בעקבות זאת הודיע ראש העיר, אביחי שטרן, שהוא נכנס לבידוד

סגן ראש עיריית קרית שמונה, אופיר יחזקאלי

עיריית קרית שמונה תתנהל בעשרת הימים הקרובים בשלט רחוק, זאת לאחר הודעתו של סגן ראש העיר, אופיר יחזקאלי, שהוא נדבק בקורונה. עקב כך גם לראש העיר לא נותרה ברירה, והוא הודיע שהוא נכנס לבידוד

בהודעה שפרסם יחזקאלי הוא אמר:  “ביום שישי התחלתי להרגיש תסמינים, ניגשתי לבדיקת קורונה במנחת והכנסתי עצמי לבידוד על פי ההנחיות. הבוקר (יום ראשון) קיבלתי תשובה חיובית למחלה.  המחלה מתעתעת וניתן להידבק בכל מקום, אין לי מושג ממי נדבקתי, אני בסך הכול מרגיש בסדר”.

יחזקאלי הפציר בתושבים להיבדק ולהתחסן וכתב: “אנא מכן/ם, בשבילכם, בשביל בני משפחותיכם , חבריכם והסובבים אתכם, לכו להבדק גם אם נראה לכם שאתם מרגישים טוב ולכו להתחסן!!”

מתחם החיסונים נגד קורונה בקרית שמונה

מיד לאחר שיחזקאלי קיבל תשובה כי הוא יצא חיובי בבדיקה, הוא עדכן את ראש העיר, אביחי שטרן, ושטרן החליט מיידית להיכנס לבידוד, כיוון שנפגש עם יחזקאלי ביום חמישי.

בהודעה לציבור אמר שטרן: “לאור העובדה שנפגשתי איתו ביום חמישי האחרון, החלטתי להיכנס באופן מיידי לבידוד. חשוב לומר כי אין לי תסמינים, אני חש בטוב, אולם מחויב לפעול על פי הכללים וההנחיות.

שומר על הכללים, ראש עיריית קרית שמונה, אביחי שטרן

“אמשיך לנהל את עינייני העיר מביתי ואעמוד בקשר עם סגניי חברי להנהלת העיר, מנהלי ועובדי העירייה כדי שהרשות תמשיך להתנהל כרגיל. אנחנו בעיצומה של תקופה לא פשוטה במדינת ישראל בכלל ובקריית שמונה בפרט.

“הגל השלישי הוא הגל המסוכן ביותר ועלינו להיזהר ולהישמר. העלייה המשמעותית במספר החולים במדינה וגם בקריית שמונה מהווה עבורנו תמרור אזהרה ועלינו  לנהוג במשנה זהירות, על פי הכללים ובהתאם להוראות החוק”.

צילומים: עיריית קרית שמונה