כדורסל נשים: גליל שומרת על עליונות

הפועל גליל עליון חזרה מהגלבוע עם ניצחון 46:82 על הפועל גלבוע-מעיינות.

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון שבה אתמול למסגרת משחקי הליגה. הקבוצה קיימה משחק השלמה מהמחזור השלישי מול הפועל גלבוע-מעיינות. הקבוצה של זיו ברתנא, שכבר ניצחה את הגלבוע במשחק הכנה בהפרש גבוה, התייצבה למשחק עם מאזן של שני ניצחונות בשני משחקים – מאזן הפוך מהקבוצה הצעירה של הגלבוע, המחוזקת בשתיים משחקניות הגליל בעונה שעברה – יפית כהן, שקלעה מספר שלשות ונועה רודה – שהייתה חלק ממאצ’ אפ מעניין מול ירדן גוט ובסך הכל, למרות התוצאה החד צדדית, גילתה יכולת טובה.

אחרי רבע ראשון שקול יחסית, שבסיומו שחקניות הגליל צעדו ביתרון 12:17, ברבע השני שחקניות הגליל הגבירו קצב ובסיום המחצית הראשונה צעדו ביתרון 22:39. ברבע השלישי המשיכה אותה מגמה ושחקניות הגליל בסיום הרבע הגדילו את יתרונן ל-34:56. ברבע האחרון של המשחק שחקניות הגליל לא הורידו קצב ובסיום חגגו ניצחון 46:82.

בשורות הגליל ערכה הופעת בכורה מאי מלכין – שנכללת בסגלה של מכבי חיפה מליגת העל ומשחקת  במעמד כרטיס כפול. מלכין קלעה 15 נקודות. את רשימת הקלעיות הובילה עמית גור עם 20 נקודות מול קבוצתה מהעונה שעברה, ענבר לברון – ששיחקה בגלבוע בחמש העונות הקודמות, סיפקה 12 נקודות, 11 כדורים חוזרים ו-6 אסיסטים. שיר רביב קלעה 16 נקודות, אביטל צוובנר – 8 נקודות, ירדן גוט קלעה גם היא 8 נקודות וליקטה 10 כדורים חוזרים, מיקה ביתן ונוי לפושניאנסקי קלעו 2 נקודות כ”א.

עוד ניצחון בסקור גבוה. שחקניות הפועל גליל עליון