תפילה משותפת ליהודים, נוצרים, מוסלמים ודרוזים

ראש בית המדרש במכללה האקדמית צפת אירגן תפילה מאוחדת למאמינים מכלל הדתות המונותאיסטיות למען בריאות כלל תושבי הארץ, ולסיום מגפת הקורונה. התפילה התקיימה סמוך לישוב קדיתא

הרב דר בניהו ברונר והמשתתפים בתפילה, צילום: מאיר חסידיאן

ראש בית המדרש במכללה האקדמית צפת, הרב ד”ר בניהו ברונר, אירגן אתמול (ב’) בשיתוף עם עוה”ד ד”ר ניסן שריפי מנתניה תפילה בין-דתית מאוחדת, נדירה ומיוחדת למען בריאותם האיתנה של כלל תושבי הארץ, יהודים ושאינם יהודים.

התפילה הנדירה והמיוחדת, בה השתתפו נציגי דתות ועדות שונות, בהם: יהודים, מוסלמים, דרוזים ונוצרים, סמוך ליישוב קדיתא בגליל העליון, הציגה איחוד אנושי נדיר של בני אברהם אבינו בארץ בה היה חי ופעל שמטרתה, לטענת המארגנים, אחת לפתוח שערי שמים.

הרב בניהו ברונר, צילום: יוני לובלינר

ראש בית המדרש במכללה האקדמית צפת, הרב ד”ר בניהו ברונר: “המגפה היא צרה המשותפת לכלל בני אנוש, ללא הבדל לאום או דת. בתפילה אתמול זעקנו זעקה משותפת של כלל המאמינים באל אחד, וקראנו לבריאות איתנה של כל ברואיו של הקדוש-ברוך-הוא, לסיום מגפת הקורונה המתמשכת על אף מציאת החיסונים. מגפה, המסכנת חיי אדם ופוגעת בכלכלה ובפרנסה של כלל האנושות”.

“יוזמה כזו כבר הייתה לפני מספר שנים, בעת הבצורת הקשה שפקדה את הארץ, ופרק זמן קצר אחרי התפילה המשותפת שערכנו בגליל, נפתחו שערי שמים. אני כולי ציפייה, שכך יהיה גם הפעם”, הוסיף הרב ד”ר ברונר.

משתתפי התפילה, צילום: מאור חסידיאן