כדורסל: שני שמח לנוער הגלילי

אמש, שתי קבוצות הנוער של מחלקת הכדורסל שיחקו וסיימו את הערב עם טופס ורוד. שחקני הנוער על ניצחו בחוץ את זיכרון יעקב בתוצאה 66-58  ושחקני הנוער ארצית ניצחו בבית את נהריה 72-70.

אין ספק שעונת הכדורסל הזו מיוחדת ומאתגרת, אך איכשהו מצאנו את עצמנו אתמול במחזור השמיני שהביא איתו שני משחקים מיוחדים ומרגשים.

קבוצת נוער על יצאה למשחק חוץ בזיכרון יעקב, כאשר ששתי הקבוצות במאזן של ניצחון אחד ושני הפסדי. המשחק התחיל בשליטה של זיכרון שעולה ליתרון של 11 נקודות במחצית הראשונה.

שחקני הגליל העלו את הרמה במחצית השנייה ו דקות טובות של זיו מעוז ,יותם קפלן, לירי ישכיל ונדב מלכה מקטינות את ההפרש ל-2 בסוף הרבע השלישי. ברבע האחרון שלטה הקבוצה מהגליל וכבר עלתה ליתרון של 8 , כאשר לוח התוצאות מציג 56-48. שחקני זיכרון צמצמו עד שתי נקודות ושלשה גדולה של רועי קוז’קרו מבטיחה לשחקני הגליל ניצחון 66-58.

קבוצת הנוער ארצית שיחקה נגד נהריה באולם הביתי בכפר בלום. שחקני הגליל פתחו את המשחק בסערה עם עבודת הגנה טובה וסלים קלים בהתקפות מתפרצות. בסיום המחצית שחקני הגליל ביתרון 10 נקודות. המחצית השנייה הייתה די שקולה, למרות שהאורחים מנהריה הורידו את ההפרש אט אט. בסיומו של מותחן, ניצחון 72-70 לשחקני הגליל.