כדורגל: חמשו”ש גדוש בכל הגזרות

סופ”ש עם הרבה כדורגל בכל הגזרות בפתח. זמן להפנות זרקור לכל המשחקים.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו עושים לכם סדר בעניינים. סופ”ש הנוכחי במגרשים יחל כבר הערב, עם משחקה של קבוצת הבוגרים של עירוני קרית שמונה – שתתארח אצל בית”ר ירושלים, וימשיך לתוך סופ”ש עם משחקי בוגרים מליגה ב’ ועם משחקי מחלקות הנוער. זה מה שמצפה לכל אחד ממועדוני הכדורגל מאזורי הסיקור שלנו בסופ”ש הקרוב.

נכון לכתיבת שורות אלה, ייתכן ומשחקי קבוצות בני ממב”ע לא ייערכו, בגין החלטת התאחדות לכדורגל שלא לקיים משחקים באזורים אדומים ובהשתתפות של קבוצות מיישובים אדומים. בני ממב”ע אמורה לארח שלושה משחקים בסופ”ש הקרוב במגרש בכפר בוקעאתא – שמוגדר כיישוב אדום. לעת עתה, לא ברור אם המשחקים ייערכו ולכן לא נכלול אותם בכתבת הפריויו הזו.

עירוני קרית שמונה

קבוצת הבוגרים תתארח הערב בשעה 20:00 אצל בית”ר ירושלים (שידור ישיר בספורט 1) למשחק השלמה, שישווה את מאזן משחקי הליגה של קרית שמונה לזה של מרבית קבוצות הליגה ויעמוד על עשרה משחקים. קרית שמונה צברה נקודה אחת בשלושת המשחקים האחרונים, בהם כבשה שער אחד וספגה חמישה שערים – כשבשני המשחקים האחרונים ניתן לומר שהיא לא נהנתה מרמת השיפוט. ניצחון הערב יציב את קרית שמונה צמודה למקום השלישי – ובמרחק של 4 נקודות מהמוליכה, מכבי חיפה. הפסד יותיר אותה במקום השישי. מנגד, בית”ר ירושלים מתייצבת למשחק ראשון מאז רכישת מחצית ממניות המועדון ע”י השייח בן חליפה מדובאי. בית”ר ירושלים מוצאת את עצמה בתום שמונה משחקי ליגה מדורגת במקום הלפני אחרון עם 8 נקודות, לאחר שבחמשת המחזורים האחרונים צברה נקודה אחת בלבד.

לקרית שמונה זהו משחק שני השבוע, לאחר שבתחילת השבוע נחלה הפסד 2:1 במשחק מול הפועל באר שבע – שנערך גם הוא באצטדיון טדי. קרית שמונה תהנה מסגל מלא ועשויה לעלות עם אותו הרכב, שעמו היא עלתה למשחקים האחרונים. בית”ר ירושלים אמנם מגיעה למשחק בסיטואציה לא נוחה, אך חומר השחקנים שלה משקף מיקום הרבה יותר גבוה. חשוב לתת תשומת לב לשחקני ההתקפה הבית”רים – גלאופילו האסלביינק, ירדן שועה ואלירן עטר, לקשרים עלי מוחמד ומיכאל אוחנה. מנגד, התקפת קרית שמונה בראשותם של לוסיו מרינאו ויוג’ין האנסה תצטרך להיות חדה יותר מאשר במשחקים האחרונים, במצבי ההבקעה מול השוער המצוין של בית”ר ירושלים, איתמר ניצן – “אקס” קרית שמונה.

הגיע הזמן לחזור ולנצח. שחקני עירוני קרית שמונה (צילום: פושקו)



משחקי יום שישי

קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת תארח בשעה 11:00 למשחק מסקרן את מ.ק קצרין – משחק בין שתי קבוצות שניצחו עד כה והבקיעו כמות מרשימה של שערים.

קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה תארח בשעה 11:30 את הפועל משגב.

קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה, שספגה בשבוע שעבר הפסד ביתי מפתיע מקבוצת המשנה של הפועל חדרה, תקווה במשחקה השלישי בליגה הארצית לשוב למסלול הניצחונות, כשתתראח בשעה 13:30 אצל מכבי עמק חפר.

צפוי להם הפעם משחק הרבה יותר מאתגר מהקודמים. שחקני קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת



משחקי השבת – עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער – שנחלה הפסד כואב במשחק מול הפועל חדרה, שהפכה את התוצאה עם שני שערים בסמוך לסיום המשחק – ובעקבות כך התרחקה 3 נקודות מפסגת הטבלה, תתארח בשעה 11:00 אצל עירוני נשר, האחרונה בטבלה, שמאז מחזור הפתיחה של העונה הפסידה בכל המשחקים.

בדיוק באותה שעה קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה תארח את עירוני נשר, שמדורגת מתחת לקו האדום ואותה היא מקדימה ביתרון של 3 נקודות. לפני שבועיים קרית שמונה ניצחה 0:3 את נשר באותו מגרש סינטטי, זה היה במשחק במסגרת גביע המדינה. קרית שמונה עומדת עד כה על מאה אחוזי הצלחה במשחקי הבית והיא שואפת להמשיך כך.

קבוצת ילדים א’ תתארח בשעה 11:00 אצל מכבי צור שלום/קרית ביאליק, משחק בין שתי קבוצות עם מאזן מושלם בתום שני מחזורי ליגה.

קבוצת טרום א’ (ילידי 2010) תתארח בשעה 12:30 אצל קבוצת המשנה של מכבי חיפה – שמציבה את ילידי 2011 בקבוצה זו.

קבוצת נערים ג‘ תתארח בשעה 13:45 אצל הפועל עפולה. הקבוצה של בהא הייב הפסידה 4:3 במשחק הליגה מול בני סכנין, לפני שלושה שבועות, בעוד שעפולה טרם שיחקה העונה בגלל עניינים הקשורים לוירוס הקורונה.

בדיוק באותה שעה תארח קבוצת ילדים ג’ את מ.כ נוה יוסף חיפה.

מ.כ גליל – גולן

קבוצת ילדים ג’ תתארח בשעה 12:00 למשחק ליגה מול הפועל כרמיאל.

קבוצת טרום א‘ תתארח בשעה 12:30 אצל צעירי עילוט.

רוצים להיצמד שוב לפסגה. שחקני קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה (צילום: מונדיאליטו ישראל)


בני טובא א-זנגריה

קבוצת הבוגרים תתארח בשעה 14:30 למשחק מסקרן מול הפועל כרמיאל. הקבוצה של איתן פחימה סיימה את המשחק מול בני כאבול בתוצאת שוויון 1:1. בשבת מצפה לה משחק מול קבוצה שלה זה יהיה משחק ראשון העונה, קבוצה בה משחקים שלושה “שגרירים” – השוער אושרי לוי והקשר אהוד מערבי מחצור ושחקן הכנף הצפתי, סהר דהן.

הפועל מרום הגליל

קבוצת נערים ב’ תקווה לזכות בניצחון שני העונה, כשתארח במסגרת המחזור השלישי את הפועל עראבה – שבמשחק היחיד שקיימה, ניצחה 2:5 את הפועל עירוני צפת.

מקווים לחזור עם תוצאה טובה מכרמיאל. בני טובא א-זנגריה