צעירים בפעולה: החיפאים כובשים

משחקי מחלקות הנוער האירו פנים בעיקר ל”שגרירים” במכבי חיפה, עידו אלמישלי ונועם שמש, שכבשו שערים חשובים לזכות קבוצתם.

באיחור קל, אבל עם הרבה כוונות טובות, הנה עולה לה פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל ממחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן ואחר הכדורגלנים והמאמנים הפעילים בקבוצות מחוץ לגזרה. המחזור האחרון לא ממש האיר פנים לקבוצות האזור, מה גם שבגללם הנחיות משרד הבריאות לא מעט משחקים נדחו, בשל מעורבות של קבוצות מיישובים אדומים. מתחילים בסקירה.

השגרירים

עידו אלמישלי – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה כבש אתמול צמד שערים ובישל צמד שערים נוסף, במשחק הניצחון 2:5 על עירוני נשר.

נועם שמש – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים ג’ של מכבי חיפה “קצף”, כבש בדקה ה-65 של המשחק מול מ.כ ירמיהו חולון את השער שהעניק לקבוצתו יתרון 0:1.

בני בן זקן – מאמן קבוצת הנוער של בני יהודה ת”א מהמחוז הדרומי של הליגה הלאומית, הוביל את קבוצתו לניצחון 0:6 על מ.ס כפר קאסם.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה
, המודרכת ע”י אדיר לוי, זכתה בנקודה ראשונה במחוז הצפוני של הליגה הלאומית, לאחר שסיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק מול איחוד בני בקה. בשורות טבריה רשמו הופעה מלאה שחקני ההגנה, אביב לוי, אורי ברנזון ומעיין אורון.

עוברים ל”שגרירים” שלנו בליגת העל לנוער: ישי בוזורגי – חלוץ הפועל נוף הגליל, נכנס כמחליף בתחילת המחצית השניה של המשחק מול מכבי נתניה – שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1. בשורות נתניה שיחק ב-34 הדקות הראשונות הקשר הצפתי, נועם יאסו.

משחק תכליתי. עידו אלמישלי



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער החמיצה הזדמנות מצוינת להישאר צמודה לפסגת הטבלה, זאת לאחר שנחלה הפסד 2:1 במשחק הביתי מול הפועל חדרה – שכבשה שני שערי מהפך בסמוך לסיום המשחק, לאחר שהבלם אור חסין העלה את קרית שמונה ליתרון בדקה ה-42. בעקבות התוצאה ירדה הקבוצה של אלון זיו למקום הרביעי בטבלת ליגת העל, כשהיא מרוחקת 3 נקודות מהמוליכה, מכבי חיפה.

קבוצת נערים א’ ספגה הפסד 2:0 צפוי במשחק החוץ מול מכבי ת”א, שלדעת רבים היא הקבוצה החזקה בליגה, שכבשה את שני השערים במחצית השניה של המשחק.

קבוצת נערים ב‘ ספגה הפסד ראשון העונה – 3:2 במשחק ביתי מול קבוצת המשנה של הפועל חדרה, שלאחר רבע שעה צעדה ביתרון 0:2 – שקוזז בשער אחד שכבש עומרי כיאל בדקה ה-24. בדקה ה-56 חדרה עלתה ליתרון 1:3. בסמוך לסיום המשחק שער שכבש רועי טפר קבע את תוצאת המשחק.

קבוצת ילדים א’ זכתה בניצחון 0:4 במשחק הביתי מול מ.ס רובי שפירא. כבשו לזכותה: אלון פחימה – צמד,הראל טקיאר וריו לגיסימו.

קבוצת ילדים ב’ זכתה אתמול בניצחון 0:1 על בית”ר נהריה. הראל כהן כבש את השער.

גם בשנתוני התשיעיות לא הייתה זו השבת של עירוני קרית שמונה: קבוצת ילדים ג’ ספגה הפסד 3:0 במשחק מול עירוני נשר, בעוד שקבוצת טרום א’ הפסידה 4:2 למכבי צור שלום/קרית ביאליק.

ניצחון בגליל המערבי. קבוצת ילדים ב’ והמאמן אלון שניאור



הפועל עירוני צפת

קבוצת ילדים א’ המשיכה להרשים – והפעם במשחק שקדם למשחק קבוצת הבוגרים. הקבוצה של יהודה חטואל ניצחה 3:10 את מ.ס בית ג’אן. בחגיגת השערים השתתפו: אלעד דיאבילה, רואי שיש ועילאי חטואל עם צמד כ”א, שערים בודדים כבשו: עילאי קלמנטקובסקי, נריה חדד, אורי סבן וחושן אסייג.

קבוצת נערים ב’ ספגה הפסד 5:2 במשחק החוץ מול הפועל עראבה, שהוליכה 1:3 בתום המחצית הראשונה. אושר ולעל כבש בדקה ה-25, יהודה לוי כבש בדקה ה-62.

בני ממב”ע

קבוצת הנוער ספגה הפסד 3:2 במשחק החוץ מול בית”ר חיפה, שהוליכה 0:2 בתום המחצית הראשונה. שער עצמי שכבשו החיפאים בדקה ה-71 ושער שכבש שאדי סברה בדקה ה-78 מחקו את היתרון החיפאי, אך בדקה ה-88 שער שכבשו החיפאים העניק להם את הניצחון.

קבוצה 10. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת