הרבה יותר מבית מרקחת

סניף סופר פארם במתחם ביג בקרית שמונה מעניק ללקוחותיו חוויית קניה ברמה הגבוהה ביותר, ומעמיד סטנדרטים יוצאי דופן לטיפול בקורונה. מגוון המוצרים, היחס האישי ומחירי המוצרים הופכים את הסניף למוביל בתחומו באזור הגליל העליון. מנהל הסניף, יוסי אמדו: “יש לי צוות של עובדים מסורים שאיתי ביחד כבר שנים. הם נכס חשוב ביותר ובזכותם ההצלחה”.

מה יכול להיות יותר טוב בתקופה הזו, מאשר חנות שנמצאת במרחב פתוח, סביבה יש חניה בשפע ועל הדרך, עוד חנויות שמציעות מסביב את כל מה שאנו התושבים צריכים לחיינו.

רשת סופר-פארם היא רשת בתי המרקחת הגדולה בישראל, וכוללת 240 סניפים, אולם לא מדובר רק בבתי מרקחת, אלא במקום שבו אפשר למצוא כל מה שצריך בתחום הבריאות, היופי, הניקיון והטואלטיקה לרבות מוצרי תינוקות ועד ויטמינים, תוספי תזונה ועוד.

הסניף במתחם ביג קרית שמונה הוא סניף גדול ומעסיק 40 עובדים. הסניף פתוח 7 ימים בשבוע מ-9 בבוקר ועד 11 בלילה. את כל האופרציה הזו מנהל בהצלחה יוסי אמדו, שהוא למעשה זכיין של רשת סופר-פארם.

פרט לאגף הרפואי שבו אפשר לרכוש תרופות במרשם או לא במרשם, יש בסניף סופר-פארם במתחם ביג בקרית שמונה מחלקת אופטיקה חדשנית ומתקדמת, שמאפשרת לשמור מרחק בין הבודק לנבדק. במחלקה זו ניתן לבצע בדיקות עיניים דרך מכשיר חדש ומתקדם, שבשניה משכיח את בדיקות העיניים המיושנות. בנוסף, ניתן לרכוש משקפיים במחלקת האופטיקה של שלל מותגים.

זוכרים את בדיקת השמיעה המיושנת שכולנו כבר עברנו?
בסופר פארם ביג קרית שמונה, כיום, בתהליך קצר ופשוט שאורך 5 דקות לכל היותר, עם טבלט שאליו מחוברות אוזניות מיוחדות, לקוח יכול לגלות האם הוא סובל מבעית שמיעה או ששמיעתו תקינה. אם ישנה בעיה, זמינים בחנות מגוון פתרונות ייחודיים ואטרקטיביים לקניה במחירים חסרי תקדים. מי שמעורה בנושאים אלו, יודע שמכשירי השמיעה יקרים מאוד.

מכשירי שמיעה המשווקים בסניף ביג קרית שמונה

למבוטחי כללית יש סבסוד של 70% הנחה על מגוון המכשירים, איזה יופי –
מחלקת מוצרי שמיעה שמציעה גם בדיקות התאמה לסובלים מבעיות שמיעה, גם פתרונות וגם מחירים מטובים.

הסניף במתחם ביג קרית שמונה הוא סניף גדול ומעסיק 40 עובדים. הסניף פתוח 7 ימים בשבוע מ-9 בבוקר ועד 11 בלילה. את כל האופרציה הזו מנהל בהצלחה יוסי אמדו, שהוא למעשה זכיין של רשת סופר-פארם.

אמדו הוא רוקח מוסמך כבר 25 שנים. הוא החל כרוקח פשוט, והתקדם לתפקיד מנהל בית מרקחת. ברשת סופר-פארם זיהו את קישוריו הניהוליים, והחלו לקדם אותו. אמדו סיים בהצלחה קורס המיועד לעתודה הניהולית של הרשת, והחל לעבוד כמנהל סניף.

לפני 8 שנים הציעו לו להיות הזכיין של הסניף החדש שנפתח באותו זמן במתחם ביג בדרום העיר. רשת סופר-פארם מציעה זכיינות רק לעובדים שצמחו ברשת, והוכיחו שהם יכולים לעמוד בסטנדרטים הנהוגים בה, מאז הפך סניף זה להרבה יותר מרק סניף – סניף זה שומר על קשר קבוע עם הקהילה ותורם מזמנו, שירותיו ומקצועיותו למען פיתוח החברה.

לדוגמא, תראו את עינב, מנהלת מחלקת האופטיקה שמסבירה ומלמדת את הסטודנטים במגמת מכשור רפואי בחוג לרפואת עיניים של מכללת תל חי. הסטודנטים הגיעו על מנת ללמוד על הפעלת המכשור הרפואי, על אופן הבדיקות ותפעולן, על זוויות ראייה בכל שלב ומתי צריך להתאים זוג משקפיים.

סטודנטים ממכללת תל חי בהשתלמות בסופר-פארם ביג קרית שמונה
הסטודנטים בהשתלמות במחלקת האופטיקה

למרות המוניטין של רשת סופר פארם, ההצלחה אינה מובנת מאליה. “בשוק תחרותי אסור לקפוא על השמרים, צריך כל הזמן ללמוד ולהשתלם”, מסביר אמדו. “הרוקחים שלנו עוברים השתלמות באון ליין פעם בשבוע. יש לי צוות של עובדים מסורים ומנוסים שהולכים איתי ביחד כבר שנים. הם הנכס החשוב ביותר ואני אסביר: המציאות של ימי הקורונה הגבירה מאוד את חששם של הלקוחות מלהגיע לסניפינו – העובדים בסניף החליטו יחד לקחת אחריות מלאה על ההתנהלות הכללית בסניף.
כל לקוח שנכנס לחנות עובר בדיקת חום, כל עובד בחנות יעיר ללקוח שלא יעטה מסיכה ולא יהיו הנחות לאיש, כמובן, הכל ברוח טובה. דגש על שמירת המרחק בין הלקוחות הוא די אן איי, כך נוהג גם הצוות”

בנוסף, שוק האון ליין – רשת סופר-פארם ביצעה את השינויים ההכרחיים כדי להתמודד עם ביקוש מתגבר של הזמנות באתר האינטרנט של הרשת בעקבות המצב. כיום לקוח יכול להזמין מוצרים באון ליין באתר – תוך שלוש שעות החבילה עם המוצרים תחכה לו בסניף והוא יוכל לבוא לאסוף אותה, זאת על מנת לצמצם את כמות הזמן שהלקוחות שוהים ושוהות בחנות, ומה שטוב עוד יותר, הסניף במרכז ביג קרית שמונה בטוח יותר גם בהיבט של מניעת הידבקות בקורונה, זאת משום שהוא נמצא במרכז מסחרי פתוח.

בית המרקחת בסניף סופר-פארם ביג קרית שמונה

רשת סופר-פארם והסניף בביג קרית שמונה מציעים חוויית קניה יוקרתית לצד לא מעט מבצעי הנחות מעולות. כדאי מאוד להיכנס לאתר האינטרנט של סופר פארם, כדי לראות איזה מוצרים נמצאים במחיר מבצע.

אז לפני שאתם יוצאים מהבית לקנות מה שצריך, תנהגו בחכמה, השתדלו להמצא במרחבים פתוחים כמה שניתן, בדקו מחירים לפני שאתם הולכים להוציא כסף מיותר, כנסו לאתר של סופר-פארם, שם תמצאו את כל המוצרים וכל המחירים. בדקו והשוו ותוכלו לזכות בהנחות משמעותיות והכי חשוב, להישאר בריאים.