כדורסל גברים: לחזור למסלול הניצחונות הערב

הפועל גליל עליון תארח את הפועל עפולה למשחק ליגה מאתגר, במטרה לקטוע את רצף ההפסדים ולחזור למסלול הניצחונות. קישורים לצפייה במשחק, מצורפים לכתבה.

*. צילום: גיל נוימן

הפועל גליל עליון חוזרת הביתה אחרי שני משחקים רצופים. הקבוצה של ברק פלג ונעם כהן, שניצחה את שני משחקי הליגה הראשונים מול מכבי קרית מוצקין ואליצור נתניה – אך נחלה הפסדים במשחקים מול מכבי אשדוד והפועל ר”ג/גבעתיים. הערב, בשעה 20:30, היא תקווה לחזור למסלול הניצחונות במשחק הביתי מול הפועל עפולה – שמאזנה עומד על שלושה ניצחונות והפסד אחד. משחק זה היה אמור להיערך בשבוע שעבר, אך החשש מהידבקות פוטנציאלית בוירוס הקוורנה של שחקני ואנשי הצוות של הגליל במשחק באשדוד, טירפדה את קיום המשחק. קישורים לצפייה במשחק דרך האינטרנט תוכלו למצוא בחלק התחתון של הכתבה.

בא לביקור. גוני יזרעאלי



הפועל עפולה מגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים ועם נחישות להמשיך באותה דרך. הפועל עפולה צירפה לסגלה לפני שבוע וחצי את הרכז גוני יזרעאלי, שבשתי העונות הקודמות שיחק בגליל ובלט בשורות הקבוצה. שחקני מפתח נוספים של הקבוצה מבירת עמק יזרעאל הם הגארד מוריאל לוטטי וצמד הזרים  ג’ימי הול – מהגבוהים הבולטים בליגה בשנים האחרונות, והפורוורד לנזל סמית’ ג’וניור.  אין ספק שלצמד הזרים הגלילי, ג’ונתן פיירל הגבוה והגארד דשון נייט, לרכז עומר טל, הסנטר גבי צא’צשוילי הפוורורד אלון ספיר, יש הרבה על הכתפיים במשחק הזה, אך כמובן שגם שחקנים אחרים יצטרכו להיות במיטבם, כדי להצליח ולהשאיר את הנקודות בבית. לסגל הגליל צפוי לחזור הערב הרכז הצעיר חן גיא, שנעדר בשני המשחקים האחרונים בגין פציעה. מהסגל ייחסר גם הערב הרכז הצעיר, יהל פלג, המצוי בפעילות מטעם הצבא.

במשחק בקרית במוצקין ובמשחק באמצע השבוע בר”ג תקלות טכניות מנעו שידור תקין של המשחקים. באולם “הפיס” בכפר בלום קיימים סיבים אופטיים ועל כן צפוי שידור רצוף של המשחק בפלטפורמות מטעם איגוד הכדורסל – כמו עמוד הפייסבוק של האיגוד , ערוץ הטלויזיה של האיגוד . המשחק יועבר בשידור ישיר גם בעמוד הפייסבוק של הפועל גליל עליון .

מקווים לעשות את החג לשמח עוד יותר. שחקני הגליל בהדלקת הנרות המסורתית עם הרב גרשון גליק ואנשי חב”ד