כדורגל: סיכום מחזור אמצע שבוע במשחקי הגביע של מחלקות הנוער

3 משחקים במסגרת גביע המדינה למחלקות הנוער נערכו ביומיים האחרונים. עליהם בכתבה הבאה.

שלושה משחקי גביע ביממה אחת, בהשתתפות שתי קבוצות ממחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה וקבוצה אחת ממחלקת הנוער של בני ממב”ע, נערכו להם בימים שני ושלישי. בכתבה זו נפנה זרקור אל כל אחד מהמשחקים.

קבוצת הנוער של בני ממב”ע, המשחקת בליגה הארצית,  זכתה ביום שני בניצחון ביתי 2:6 על הפועל מבשרת ציון/אבו גוש מהדרג המחוזי. כבר לאחר 24 דקות ממב”ע צעדה ביתרון 0:3 – משערים שכבשו סיראג’ ח’אטר, אנאס קלעני ועמר ספדי (פנדל). במחצית השניה שער נוסף של סיראג’ ח’אטר העלה בדקה ה-48 את ממב”ע ליתרון 0:4. ברבע השעה האחרונה של המשחק נכבשו יתר השערים. הקבוצה האורחת כבשה שער בבעיטת פנדל בדקה ה-75, אך שערים שכבשו אייאל עמאשה (80) ושאדי סברה (86) הגדילו את יתרונה של ממב”ע ל-1:6. בדקה ה-88 כבשה הקבוצה האורחת את השער שקבע את תוצאת המשחק.

עבורים למשחקי יום שלישי. קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה זכתה בניצחון 2:5 במשחק החוץ מול הפועל מעגן מיכאל. את השערים לזכות קרית שמונה כבשו: אושרי דרור, ליעד פסחוב, נהוראי אוחנה, איתי שנפר ומוחמד עיסא.

קבוצת טרום א’ הודחה ממשחקי הגביע, לאחר שנחלה הפסד 5:3 בפנדלים, במשחק ביתי מול מכבי כפר סבא, שהסתיים בתוצאת שוויון 2:2 דרמטי, לאחר שקרית שמונה שמטה יתרון של שער אחד וכבשה שער שכפה הארכה בהתקפה האחרונה של המשחק.

עלו לשלב הבא. קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה