השגרירים: עמאשה כובש, יעד חדש לוקראט ולחליחל

החתמות, שערים, מנצחים ומפסידים התקבצו להם בפינת “השגרירים” שלנו.

יום רביעי הגיע – היום של פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר מאמני וכדורגלני הגליל העליון והגולן. אז מה בתפריט? שוער ותיק עם אתגר חדש בקבוצה שבה שיחק, סקורר שחוזר לפעילות וזרקור על הכדורגלנים הפעילים בשלוש הליגות הבכירות.

אייל וקראט – השוער בן ה-46 מקרית שמונה, חוזר לבני טובא א-זנגריה מליגה ב’, עמה העפיל לפני שלוש עונות מליגה ג’ לליגה ב’. וקראט הגן בשתי העונות הקודמות על שערה של בני ממב”ע והוא מקווה לשחזר איתה הצלחות גם העונה.

החלוץ תאמר חליחל בן ה-33 מגוש חלב, שזכור כסקורר גדול בהפועל מרום הגליל וקבוצות נוספות בצפון, חוזר לפעילות אחרי שלוש עונות שבהן הקדישו את מרב מרצו בעבודתו כשוטר. תאמר חליחל, בן הדוד של עבדאללה – חלוץ עירוני קרית שמונה, ישחק בהפועל שלומי לצידו של הבלם אליאב מלכה, ששידך בין הצדדים. חליל הגיב לחזרה למגרשים: “התגעגעתי לכדורגל. חברים טובים מהימים הכדורגל, שהם חברים טובים גם מחוץ לכדורגל – אליאב מלכה ושלומי דנינו, שכנעו אותי לחזור למגרשים ואני שמח מאוד על החזרה. שתהיה לנו עונה מוצלחת ובריאה”.

התגעגע למגרשים. תאמר חליחל



ליגת העל

דני עמוס
– שוערה של מכבי נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק מול ה”אקסית”, הפועל ת”א, שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

דניאל טויזר – מגן/קשר בני סכנין, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, נכנס אמש כמחליף בדקה ה-73 במשחק מול מכבי חיפה, שניצחה 0:3.

ליגה לאומית

אלון בוזורגי
– חלוץ מכבי אחי נצרת, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 1:0 מול “האקסית”, הפועל ירושלים.

בר הלל – בלם קבוצת הצמרת של הפועל איכסאל, שיחק ב-77 הדקות הראשונות במשחק ההפסד 4:0 להפועל עפולה.

צעירים ברוח ואוהבים את המשחק. אייל וקראט חוגג עליה עם טובא יחד עם השוער הצפתי, אבי לוי



ליגה א’

השבוע החולף היה השבוע של החלוץ וויאם עמאשה, שהחל עונה שניה ברציפות במ.ס טירה. ביום שישי נכנס החלוץ כמחליף בדקה ה-62 של המשחק מול מכבי טמרה וכבש שער ראשון לעונה הזו בדקה ה-84, שער שהעניק לקבוצתו ניצחון 0:4. אתמול ניצחה שוב קבוצתו באותה תוצאה, הפעם את איחוד בני מג’דל כרום, כשהפעם עמאשה מוחלף בדקה ה-58 – לאחר שהעלה את קבוצתו ליתרון ראשון בדקה ה-40.

טל ויגדרוביץ’ – קשרה של הפועל בועיינה, שמוצאת את עצמה גבוה בטבלת הבית שאליו היא משתייכת, נכנס בדקה ה-27 למשחק מול איחוד בני מג’דל כרום – וסייע לקבוצתו לנצח 1:2.

עוברים למושבה שלנו בחוליית הקישור של מ.ס דבוריה, שהייתה שותפה לניצחון הבכורה של הקבוצה העונה – 0:1 דרמטי מבעיטת פנדל בשלהי המשחק מול מכבי ריינה. הקשר והקפטן אסף פחימה נכנס כמחליף בדקה ה-65, גל חמאווי ערך הופעת בכורה כשחקן בוגרים – שכנכנס לשחק בדקה ה-78 במקומו של ים צדוק הקר.

במחוז הדרומי אופיר טקיאר רשם הופעה מלאה במשחק של קבוצתו מול הפועל בקעת הירדן, שהסתיים בתוצאת שוויון 2:2.

מניה בטוחה בהתקפה. וויאם עמאשה