כדורסל גברים: מ.ס “דניאל” צפת חזרה הביתה וחזרה גם לנצח

ניצחון 74:85 לזכות הקבוצה של פופי חדד על הפועל כפר סבא, שלושה ימים לפני משחק החוץ בכפר יונה.

מ.ס “דניאל” צפת התייצבה הערב למשחק שלישי העונה בליגה הארצית, משחק ביתי מול הפועל כפר סבא, שבוע לאחר ההפסד הכואב על חודה של נקודה בסיומה של הארכה במשחק בגלבוע – שבועיים לאחר ניצחון ביתי גדול על הפועל כפר קאסם. הקבוצה מהשרון, שאותה אירחה הערב צפת, ניצחה בשני מחזורי הליגה הראשונים והיא בעלת יומרות גם היא להעפיל לליגה הארצית ומשחקים בשורותיה שחקנים עם רזומה גם בליגות גבוהות יותר דוגמת האחים לירז וטמיר אריאלי ואיתי קרביוב. בסגלה ניתן למצוא גם את טל חדד הצפתי, שהערב שיחק לראשונה מול קבוצת נעוריו, שאותה מאמן הדוד, שלום (פופי) חדד. 

מ.ס “דניאל” צפת התייצבה למשחק הערב ללא אלי שיפטון ואחרי שעבדה קשה, כדי להכשיר את אליאב אוחנון ואלון לוין למשחק. צפת נראתה טוב הערב, עם הרבה ביטחון ומיקוד והוליכה ברוב דקות המשחק. בכל אחד מסיומי הרבעים צעדה הקבוצה הצפתית ביתרון. בתום הרבע הראשון עמד יתרונה על 13:19, בתום המחצית הראשונה צמח היתרון ל- 31:43, בתום הרבע השלישי צמח עוד יותר היתרון ל-50:68 ובסיום המשחק חגגה הקבוצה ניצחון 74:85, שמגיע 3 ימים לפני משחק ליגה מאתגר נוסף שמחכה לה – משחק מול בית”ר כפר יונה – שניצחה הערב 73:78 על מכבי חדרה.

רשימת קלעים הערב במ.ס “דניאל” צפת: רון סבג – 22, ג’רמיין הול 17, אליאב אוחנון, אלון לוין ואיתי אלון –  10 כ”א, פקונדו גרוצקי – 9, יובל טל – 6.

תמונת ניצחון. שחקני מ.ס “דניאל” צפת בסיום המשחק.