כדורסל נשים: מרגישות בבית גם בכפר בלום

הפועל גליל עליון החלה את דרכה במשחקי הליגה עם ניצחון 32:75 על אקדמיית וינגייט.

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון החלה היום עונה שמינית ברציפות בליגה הלאומית, הפעם במשכן חדש – אולם “הפיס” בכפר בלום, שמחליף לעת עתה את “המבצר” באולם “הר וגיא”, בקיבוץ דפנה. במשחק שנערך ללא קהל ביציעים, אך לעיני 856 צופים מהגליל ורחבי מדינת ישראל – שנהנו משידור ישיר, שהועבר בעמוד הפייסבוק של קבוצת הנשים.

הקבוצה של זיו ברתנא אירחה הערב את אקדמיית וינגייט, המורכבת מנערות המשחקות בנבחרות הצעירות של ישראל. הקבוצה הגלילית הייתה עדיפה לאורך כל המשחק. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 10:18 לזכות הגליל, הרבע השני הסתיים ביתרון 14:37, הרבע השלישי הסתיים ביתרון 20:63 והמשחק הסתיים בניצחון גלילי 32:75, במשחק החזרה של ענבר לברון וירדן גוט לשורות הקבוצה הגלילית – עמה העפילו לליגת העל בעונת 11/12 ושיחקה בשורותיה בליגה הבכירה עונה לאחר מכן. כמו כן, היה זה משחק בכורה בקבוצת הנשים למיקה ביתן בת ה-15, שנכנסה בצורה מכובדת לרשימת הקלעיות.

רשימת הקלעיות בהפועל גליל עליון: אביטל צוובנר – 16 נקודות, שיר רביב – 15 נקודות, ירדן גוט – 13 נקודות, עמית גור – 12 נקודות, ענבר לברון – 10 נקודות, מיקה ביתן – 8 נקודות,  נוי לופושניאנסקי – 2 נקודות.

לכתבת תחילת עונה ולראיון שערכנו עם זיו ברתנא, מאמן הקבוצה, הקליקו כאן .

שמחת המנצחות מהגליל