בר בשר – כשהגבינות מהפרובאנס והבשר מהגולן נפגשים

“בר בשר” בצומת הגומא היא פנינה קולינרית לאוהבי החיים הטובים. עם מבחר של מוצרי בשר וגבינה איכותיים וכריכי בשר מעושנים, כל ביקור הופך לחגיגה.

החודשים האחרונים מעלים בקרב רבים מאיתנו את הגעגועים לבילוים במסעדות ומצד שני מגלים אצל רבים מאיתנו כישורי מטבח שהיו חבוים או כאלה שהתפרצו מחדש. בתקופה כזו, שההקפדה על אסתטיקה ומגע עלתה לדרגת חומרה גבוהה, כשהיצע האפשרויות לאכול בחוץ הצטמק – כולנו אוכלים הרבה יותר בבית. אז אם זה המצב, למה לא להפוך את הארוחות שלנו להרבה יותר מכאלה שסוגרות פינה? אם כבר נשארים בבית, זה הזמן להשקיע בעצמנו בחומרי הגלם הטובים ביותר, במרכיבים שעושים את ההבדל בין ארוחה בנאלית לארוחה מרגשת. יש מקום קסום שנותן מענה מקצועי, איכותי ונקי לאוהבי הבשר האיכותי ולאוהבי הגבינות, מקום שנותן מענה גם לאלה שאוהבים לאכול בשר ואוהבים שמכינים להם והכי חשוב: הכל תוך הקפדה יתרה על אסתטיקה וטריות.

גבינת ברי מחבל הפרובאנס

נתח בשרים מובחר מהגולן



במתחם צומת הגומא, בפינה צדדית ומיוחדת, ניצבת לה בגאון כבר שש שנים חנות שגורמת לאנשי הצפון לעונג קולינארי צרוף ואיכותי. בתחילה היא הציעה בשרים איכותיים היישר מהגולן עם אפשרויות ליישון הבשר, עם הזמן היא התרחבה למחוזות נוספים והיא מציעה ללקחותיה גם גבינות איכותיות המיובאות מאירופה, רטבים, פסטות, יין וכלי מטבח מקצועיים. קוראים לה “בר בשר” – וזוהי פנינה קולינרית מהמיוחדות שתמצאו במרחב הגלילי. אם ביקרתם וטעמתם – אתם בוודאי תסכימו איתנו, אך אם טרם עשיתם זאת – עשו זאת ומהר. תודה תגידו לנו אחר כך. את חווית הקניה, המוצרים האיכותיים והעונג שיספקו לכם ב”בר בשר” לא תמצאו באף מקום אחר. “בר בשר” ממצב את עצמו מקור ישיר שיש לגליל ולגולן להציע, הלו הוא חבל הגורמה והיין של מדינת ישראל. החל מבשרים משובחים ועד לגבינות צרפתיות יוקרתיות ומשובחות שמתאמות לכל כיס ובנוסף, שלל מוצרים אותנטים מאירופה שניתן למצוא רק ב”בר בשר”. אה, ועוד דבר חשוב מאוד: “בר בשר” עובדת בהתאם להנחיות התו הסגול. אתם לא חייבים לצאת מהבית, בשביל ליהנות מכל הטוב הזה. לצד אפשרות לקניה ישירה בחנות, ניתן לבצע הזמנות טלפוניות ולאסוף בעצמכם. קיימת גם אפשרות למשלוחים.

חווית קניה קולינרית. ארז ריבר ומיכאל וולף עם עוד לקוח מרוצה מיני רבים



בשנת 2006 עלתה לה “בר בשר” על הקרקע של צומת מחניים על ידי הבוקרים של מרום גולן. ב-2011 ארז ריבר, בן ראש פינה ותושב הרחבת שדה נחמיה, נכנס לעסק והמשיך לספק נתחי בשר מובחרים, אך גם להגדיל את כמות המוצרים הנוספים מעבר לבשרים. בשנת 2014 “בר בשר” עברה דירה לצומת הגומא וזכתה בשחקן חיזוק משמעותי, מיכאל וולף, בן ראש פינה, שהצטרף לחבר הילדות שלו משכבר הימים.  השניים הביאו את הבשורה עוד יותר צפונה והפכו לאבן שואבת של קהל לקוחות קבוע, הכמהה למעדני בשר טריים, איכותיים ומיוחדים. קולקציית הבשרים של “בר בשר” מתבססת על בשר בקר וטלה ישראליים – רובם מגיעים מרמת הגולן. בר בשר מביא אליכם ישר מהגולן בשר בקר איכותי ובריא. האטליז מתמחה ביישון בשר בקר טרי ישראלי, סטייקים, המבורגרים, נקניקיות וקבבים תוצרת האטליז. היישון נעשה במעשנת הניצבת במקום. בניגוד למרכולים רבים שמוכרים בשרים מכל מיני מקורות, ב”בר בשר” חושבים גם על הבריאות שלכם: מוצרי בשר רבים הנמכרים בחנות נושאים את תו איכות “חי בריא” – המעיד על תנאי גידול נאותים, פיקוח תברואתי מחמיר המבוסס על תקנים בינלאומיים, בשר שאינו כולל הורמונים ולא טופל באנטיביוטיקה ולא הוזן בדשן עופות. שמה של “בר בשר” יצא למרחקים וכיכב בכתבות באתרי אינטרנט ארציים, קישורים לכתבות תוכלו למצוא בתחתית הכתבה.

מקבלים את הלקוחות עם חיוך. מיכאל וולף (מימין) וארז ריבר – בעלי “בר בשר”
חגיגה לכל מנגל ולכל גריל
במה אתם בוחרים? גבינות מובחרות המיובאות מצרפת

המקום אמנם קרוי “בר בשר”, אך אין זה אומר שלא חושבים על החלביים שבינינו. ב”בר בשר” תמצאו מבחר עצום של גבינות קשות ורכות מתוצרת אירופאית מובחרת מחכה לכם. מבחר גדול של יינות איכותיים מסוגים שונים מחכה לכם גם. אה, ועוד משהו: אם אתם מאלה שהטעם האיטלקי עושה להם את זה, תשמחו לשמוע שגם פסטות איכותיות ורטבים מפתיעים תמצאו ב”בר בשר”. אם אתם רוצים לקחת את רמת המטבח והבישול שלכם כמה צעדים קדימה, נספר לכם גם שב”בר בשר” תמצאו מבחר גדול ואיכותי של כלי מטבח מסוגים שונים, וגם כלים לבישול בשר בסגנון פויקה – לבישול איכותי של בשר בתנאי שטח. גם דגי ים טריים אתם תמצאו ב”בר בשר”. כשאתם קונים ב”בר בשר” הטעם, האיכות, הטריות והבריאות הם אלה שמדברים.

גם המוסיקאי ארקדי דוכין יודע היכן הכי טעים. לצידו, בעלי “בר בשר” – ארז ריבר (מימין) ומיכאל וולף (משמאל)



אם אתם פחות אוהבים לנפנף או להפוך את הבשרים על הגריל, הכל בסדר – ב”בר בשר” חושבים עליכם. כאחד שסולד מעשן המנגלים ומעדיף לנתב את אצבעות ידיו להקלדה מאשר לצליית בשרים, אך מצד שני ככזה שמתענג בפה מלא על מעדני בשר עסיסיים, מצאתי ב”בר בשר” את שאהבה נפשי – דלפק שמאחוריו נעשים על המקום בשרים מעושנים – ובהם נתחי שייטל וסינטה, המוגשים בצלחות ובג’בטות בליווי ירקות טריים. אז בימים אלה השירות הוא רק בטייק אוואי ואין אפשרות לשבת בדלפק בתוך המסעדה או בשולחנות הפזורים מחוץ לחנות – אבל בינינו, מה יותר טוב כשמזג האוויר מצוין, לאכול כריך בשרי מעושן בפינת טבע קסומה, מזו הרבות הפזורות בגליל? מה שכן, הקורונה לא תישאר כאן לנצח והנה לכם סקופ: בבר בשר מתכוננים לסיים עד אפריל את ההרחבה של המקום. כל האטליז יורחב, ייבנה בר שבו יוכלו לשבת 12 אנשים לרבות הנגשת ישיבה לנכים. בנוסף, ייבנה חלון טייק אווי למעוניינים לאסוף אוכל.

במציאות זה הרבה יותר טעים. כריך סינטה עסיסי מבית “בר בשר”



טוב, בואו נעבור לת’כלס. איפה כל הטוב הזה נמצא? בחלק האחורי של מתחם צומת הגומא – בצד הסמוך לגן האירועים “גן בגומא”.

שעות פתיחה בימי חול: 09:00-19:00, בימי שישי – 09:00-17:00, בימי שבת – 10:00-18:00. טלפון: 072-3728320

ניתן לבצע הזמנות בשר מראש, וניתן לשלם בכרטיסי אשראי. לפרטים ולהתרשמות עברו לעמוד של “בר בשר” אצלנו באתר



גם לין לוי, כתבת האתר ynet, כבר הפיצה את הבשורה בכל המדינה בכתבות הבאות:

איפה אוכלים בדרך לחרמון?

ארוחה בפחמימה: הכריכים הטובים בארץ

בר בשר – הרבה יותר מבר והרבה מעבר לבשר

מחכה לכם עם הנתחים הכי מובחרים. מיכאל וולף