מרכז לוגיסטיקה ענק יוקם בפארק דלתון

חברת סאסאטק תקים בפארק דלתון מרכז ייצור ולוגיסטיקה בנפח תפוסה של כ- 5000 משטחי תוצרת גמורה, ביצוע הפרוייקט ע”י חברת שובל נחשון.

שניב- סאסאטק הינה קבוצת חברות לייצור ושיווק מוצרי צריכה לבית, לטיפוח אישי, לתחום הרכב ולסקטור המוסדי. באמצעות המפעלים הממוקמים באופקים, בדלתון ובבני יהודה והמרכזים הלוגיסטיים של סאסא טק ישנו פיתוח, ייצור והפצה של מוצרי צריכה יומיומיים למעלה מ-5000 נקודות מכירה ברחבי ישראל ולמגוון יעדים.

סאסאטק הינו מפעל לייצור חומרי הניקוי והאחזקה מקבוצת שניב, המשתרע על כ- 14,400מ”ר בפארק תעשיות רמת דלתון. בסאסאטק פועלים בטכנולוגייה המתקדמת ביותר ובהתאם לסטנדרטים המחמירים בעולם.

מנהל המפעל חנן כהן: ” אנו מייצרים מגוון פתרונות ניקוי, חיטוי ואחזקה לבית ,לרכב ולשוק המוסדי. כחלק מהגידול של סאסאטק, אנו בונים מפעל לייצור ואחסון של חומרי ניקיון ותרסיסים, שטח בנייה של כ-5000 מ”ר באזור תעשייה דלתון. הייצור ומחסן ההפצה יכיל 5000 משטחי תוצרת גמורה וכמו כן יהיו 6 יציאות לרמפות העמסה של משאיות ומכולות לייצוא”.

מנכ”ל הפארק ללו וילנסקי , “זהו מרכז לוגיסטי ענק נוסף שבונים בשנה האחרונה בפארק המפעלים המובילים בדלתון ועל כך גאוותנו”.

יו”ר פארק דלתון, ראש המועצה האזורית מרום הגליל, עמית סופר, בירך על התחלת הבנייה ואמר כי הוא שמח על כך שהמפעלים בפארק מאמינים בדלתון, ובניהול הפארק ומגדילים את הפעילות העסקית וקולטים עובדים נוספים.