תודה מיוחדת מהתלמידים לצוותים הרפואיים

הצוות החינוכי ותלמידי כיתות י”א – י”ב מבית הספר הרב תחומי מנחם בגין עמל צפת הגיעו למרפאות של שירותי בריאות כללית כדי לומר תודה לצוותים הרפואיים על תרומתם להתמודדות עם מגיפת הקורונה

הצוות החינוכי ותלמידי כיתות י”א – י”ב מבית הספר הרב תחומי מנחם בגין עמל צפת פינקו בחלות מתוקות את צוותי מרפאות כללית בצפת והודו להם על עבודתם הקשה והמסירות לאורך כל השנים והעובדה שהם נמצאים בחזית המאבק למיגור מגיף הקורונה מתחילת השנה.

התלמידים בחרו בדרך יצירתית להגיד תודה לצוותים הרפואיים והגיעו במפתיע למרפאות כללית צפת ביום שישי בבוקר עם חלות טריות וחמות.

“הצוות מאוד התרגש לראות את התלמידים שהחליטו להפתיע את הצוותים והגיעו עם חלות מתוקות לשבת” שיתפה דניאלה ולעל, אחות אחראית מרפאת כללית כנען בצפת. “אנחנו עובדים קשה ואנחנו שמחים שאנשים רואים את זה. בעיקר הדור היותר צעיר. זו הייתה מחווה מקסימה ודרך מצוינת לקבל את השבת בנעימים”.

גם חגית לוי, אחות אחראית כללית צפת מרכז, התרגשה מאוד מהמחווה ואמרה: “זה היה מאוד מפתיע ונחמד. אנחנו נמצאים במרפאות ובמתחמי דיגום הקורונה למען המטופלים שלנו, ועושים הכל כדי למנוע את שרשרת ההדבקה. מרגש שמעריכים את העשייה שלנו”

לא רק העובדים העריכו את המחווה, גם הילדים שהתנדבו לחלק את החלות. אחת התלמידות אמרה “אני ממש שמחה לראות את חבריי לשכבה מתאחדים למען המטרה ומאוד שמח ומרגש שהצלחנו לשמח אנשים על הדרך”. תלמידה אחרת הוסיפה “זו הייתה הפסקה מהשגרה שיש לנו לאחרונה. היה לנו חשוב לתרום לאנשי מערך הרפואה ולהראות להם שאנחנו מודים להם על העבודה הקשה”.

צילומים: דוברות שירותי בריאות כללית