עד 100 אחוז הנחה

בישיבת דירקטוריון, של החברה לפיתוח קצרין, הוחלט על הענקת הנחת שכר דירה עד 100% לעסקים שנפגעו מההגבלות עקב מגיפת הקורונה

אזור התעשיה קצרין

בישיבת דירקטוריון של החברה לפיתוח קצרין, שהתקיימה השבוע הוחלט להעניק הנחה משמעותית בשכר דירה לעסקים ששוכרים נכסים מהחברה גם בסבב השני של סגר הקורונה. החברה משכירה נכסים ל-11 עסקים גדולים וקטנים.

בסבב הראשון בחודש מאי השנה בסגר הראשון נוסחו בדירקטוריון החברה קריטריונים למתן ההנחה המביאים בחשבון את רמת פגיעת הסגר בעסקים. גובה ההנחה לכלל העסקים מסתכם בכ- 39,000 ₪ .

דימי אפרצב, יו״ר דירקטוריון החברה וראש המועצה המקומית קצרין: ״בתקופת המשבר הכלכלי העמוק והמתמשך שכולנו עוברים לא ניתן לעמוד בצד ולא לתמוך בעסקים. מתוך תחושת הזדהות וגם תוך רצון לתת דוגמא אישית לכל בעלי הנכסים המניבים החלטנו על מתן הנחת שכ״ד לפי קריטריונים מ-25% אוטומטי לכל העסקים ועד 100% בהתאם לנזק שנגרם.

ראש המועצה המקומית קצרין, דימי אפרצב

“אני פונה לכל בעלי הנכסים להצטרף ליוזמתנו ולהושיט יד לשוכרים . אני קורא לבעלת הנכסים הגדולה ביותר בעיר ובאזור תעשייה חברת ‘מבנה’ להקשיב לרחשי ליבם ומצוקתם של בעלי העסקים, לגלות מנהיגות ולפעול למתן הנחה משמעותית בשכ״ד לפחות כמו החברה לפיתוח קצרין”.

החברה לפיתוח קצרין הוקמה בשנת  1980 במטרה לקדם פיתוח כלכלי של בירת הגולן והגולן כולו. המחזור השנתי של פעילות החברה עמד על כ 6 מיליון שקלים, והיא מנהלת אזור תעשייה מהמוצלחים באזור.