כדורסל גברים: ושוב איתכם

הפועל גליל עליון תארח היום ללא קהל את משחק הגביע מול הפועל חיפה מליגת העל. המשחק ישודר בערוץ הספורט.

כשמונה חודשים לאחר משחק הבית האחרון שאירחה קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון בכדורסל תארח הערב הפועל גליל עליון משחק רשמי ראשון לעונת 2020/21 – משחק גביע מול הפועל חיפה, העולה החדשה לליגת העל. משחק יחל בשעה 19:00 ויועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט, שידור משולב עם משחקי גביע נוספים.

הפועל גליל עליון מתייצבת למשחק עם צמד מאמנים חדש על הקווים, ברק פלג ועוזרו נעם כהן, שמחליפים את אבישי גורדון – שסיים 4 עונות אימון עם לא מעט הצלחות. יחד איתם בצוות ממשיכים מהעונות הקודמות, מאמן הכושר – אור שוורץ, והמעסה – מישל מויאל. הקבוצה הגלילית עברה רענון בסגלה, צירפה לשורותיה צמד זרים חדש במוצאי השבת האחרונה – הרכז דיישון נייט והפורוורד/סנטר ג’ונתן פיירל, שלא ברור אם ייטלו חלק במשחק. לצד שחקנים שנשארו מהעונה שעברה דוגמת הגארד די.ג’יי שארפ והרכז חן גיא, חזרו לקבוצה הפורוורד אלון ספיר והגארד עומר טל – שעלה ליגה עם הפועל חיפה בעונה שעברה, צורפו שחקנים חדשים דוגמת הגארד אנתוני פישר – שעלה ליגה עם בני הרצליה וקודם לכן חגג עליות ליגות עם מכבי חיפה והפועל באר שבע, הסנטר גבי צ’צ’שוילי – שהתאושש מפציעה ממושכת. שחקנים אלה בנוסף לצמד הזרים וצעירים מבית ומחוץ שהצטרפו לקבוצה יקוו לקחת את הקבוצה להתמודדות בחלק העליון של הטבלה.

לבוא ליהנות ולהפתיע עד כמה שאפשר. שחקני הגליל והצוות המקצועי


היריבה הערב, שמודרכת ע”י אלעד חסין – שהוביל את הקבוצה לעליית ליגה, תתייצב למשחק עם סגל הרבה יותר עמוק ומנוסה מהסגל הגלילי ולאחר שקיימה חמישה משחקים רשמיים – ארבעה במסגרת הליגה הבלקנית, בשלושה מהם היא ניצחה, ועוד משחק ליגה דרמטי שבו היא ניצחה השבוע 79:80 את בני הרצליה. שחקני המפתח שלה הם מצטיין העונה שעברה, הגארד-פורוורד ג’ייסון סיגרס בן ה-35, הפורוורדים הישראלים – כארם משעור ועמית שמחון וצמד הגבוהים ראקים באקלס ולנארד פרימן.

עבור הפועל גליל עליון מדובר יותר במשחק הכנה לליגה שתפתח בעוד שבועיים, מאשר משחק על כל הקופה. אומרים ש”לגביע חוקים משלו” וכמובן שאין סיבה להרים ידיים מראש, אך יחסי הכוחות נוטים בבירור לטובת האורחים מהכרמל, שמגיעים בעמדת יתרון בכל פרמטר בר השוואה. שחקני הגליל יקוו לעשות את המקסימום להופעה מכובדת ובתקווה להותיר רושם טוב במשחק מאתגר מול קבוצה בעלת פוטנציאל לעשות עונה מוצלחת בליגת העל.

שחקן המפתח הערב. אלון ספיר (צילום: גיל נוימן)