לזרוק את הגופות כמה שיותר רחוק

3 גופות של גברים מיישובים ערביים בגליל נמצאו ליד תל דן. המיקום שבו נמצאו הגופות מרמז שהיה ניסיון להשליך אותם רחוק ממקום ביצוע הרצח. בית המשפט אישר את בקשת המשטרה לצו איסור פרסום על החקירה.

אנשי המשטרה במקום בו נמצאו הגופות

משטרת ישראל פרסמה הודעה על פיה נמצאו גופות של 3 גברים במטעים סמוך לתל דן – בן 30 תושב בענה, בן 38 תושב סאג’ור ובן 41 תושב ג’דידה מכר- עם סימני ירי על גופם,  בתוך המטעים הסמוכים לשמורת תל דן .לאחר ניסיונות החיאה הצוות הרפואי קבע את מותם במקום.

כוחות משטרה בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום ובודדו את הזירה, במקביל הוקמו מחסומים ומבוצעים סריקות לאיתור חשודים. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית. על פי הודעת המשטרה, הרקע לארוע הוא סכסוך בין עבריינים. המשטרה מיהרה גם להגיש בקשה להוצאת צו איסור פרסום על החקירה, והצו אושר היום.

הגופות נמצאו כאמור סמוך לתל דן בקצה הצפוני של אצבע הגליל, מיקום שלא שייך כלל לאזור בו מתגוררים שלושת קורבנות הרצח. עובדה זו יכולה להוביל למסקנה שהיה כאן ניסיון למנוע איתור מהיר של הגופות, וליצור ערפל בקשר לנסיבות המקרה.

בשנה האחרונה דובר רבות על האלימות בחברה הערבית, בעיקר בהקשר של סכסוכי חמולות. המקרה הנוכחי אינו שייך להגדרה הזו. על פי הודעת המשטרה מדובר בסכסוך בין עבריינים.

שלושת הנרצחים הם משלושה יישובים נפרדים, כך שזה מפחית את הסיכוי לקשר חמולתי ביניהם. גם המאמץ שנעשה להרחיק את הגופות ככל האפשר מזירת הרצח מעיד על כך שמי שביצעו את הרצח היו עבריינים.

צילומים: משטרת ישראל