הכסף הועבר תוך יום

שר הבריאות אדלשטיין הבטיח אתמול להעביר חצי מיליון שקלים לטובת המשך פעילות המוקד הרפואי בקריית שמונה. הבוקר הכסף כבר הועבר לחשבון העירייה!

שר הבריאות יולי אדלשטיין וצוות משרדו ביקרו אמש בקריית שמונה וקיימו ישיבת עבודה עם ראש העיר, סגניו וצוות הרשות במרכז ההפעלה בעיר.

ראש העיר, אביחי שטרן, הציג לשר וצוותו את הבעיות הרפואיות בעיר ובאזור וביקש בין השאר מהשר להחזיר את פעילות חדר המיון,  כפי שהיה בעבר ולהכשיר צוותים רפואיים לתפעול אמבולנסים ומערך החירום הרפואי בקריית שמונה.

כמו כן ביקש ראש העיר את התערבות השר בהעברת תקציב בסך חצי מיליון שקלים שתקוע חודשים רבים במשרד הבריאות ומיועד להמשך הפעלת המוקד הרפואי בעיר 24/7.

ישיבת עבודה עם השר אדלשטיין

שר הבריאות אמר כי הוא מתכוון להקים צוות חשיבה בנושא חדר המיון בעיר והכשרת צוותים רפואיים לרפואת חירום. השר התחייב כי עד מחר (היום) יעבור התקציב בסך כחצי מיליון שקלים לטובת המשך הפעלת המוקד הרפואי 24/7.

מספר שעות לאחר הביקור, (היום בבוקר), כבר הועבר הכסף לקריית שמונה.

“יולי הבטיח ויולי קיים אפילו מהר ממה שחשבנו. לא בכל יום מגיע לקריית שמונה שר שמבטיח משהו ומקיים את דבריו כעבור מספר שעות. אנחנו מאוד מעריכים את שר הבריאות שהוכיח כי קריית שמונה חשובה לו לא רק בדיבורים אלא במיוחד במעשים”, אמר ראש העיר.

במשרד הבריאות שיבחו את תיפקוד הרשות במאבק בנגיף קורונה ועל כך שקריית שמונה היא הרשות הראשונה בישראל שהחלה לבצע חקירות אפידמיולוגיות  באופן עצמאי, דבר אשר סייע רבות בעצירת שרשרת ההדבקה וגרם לרשויות רבות להקים גם הן מערך לחקירות אפידמיולוגיות בעידוד משרד הבריאות ופיקוד העורף.

צילומים: עיריית קרית שמונה