מחסומי משטרה במג’דל שמס

בעקבות ההכרזה של מג’דל שמס כישוב אדום במדרג רמזור הקורונה, הוקמו מחסומי משטרה ביציאות מהישוב. נכון לעכשיו הסגר תקף עד מוצאי שבת

בישוב מג’דל שמס היתה לאחרונה עליה חדה בתחלואה ובהדבקה של נגיף הקורונה, ובמצב הזה לא היה מנוס מלהכריז על בכפר הדרוזי הצפוני כישוב אדום.

שוטרי משטרת ישראל פועלים לאכיפה של תקנות החירום וצו בריאות העם בכפר מג’ד אל שמס סיורים מתקיימים במרחב הציבורי, שני מחסומים הוקמו ביציאות ובכניסות לכפר על מנת להבטיח את בריאותו, שלומו וביטחונו של הציבור כחלק מהמאמץ הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל.

ההחלטה על הסגר במג’דל שמס התקבלה בוועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל. זאת בהתאם להמלצת משרד הבריאות וממונה הקורונה פרופ’ רוני גמזו. ההחלטה התקבלה לאחר שהישוב עבר את הציון 8 במדד הרמזור במשך חמישה ימים רצופים. הסגר יהיה בתוקף עד מוצאי שבת, ואז יוחלט בהתאם למצב האם ניתן להסיר אותו.

ממונה הקורונה, פרופ’ רוני גמזו אמר בעקבות ההחלטה: “לאחר התייעצות עם הרשות המקומית, אנחנו רוצים להטיל סגר כללי כולל כתר על מג’דל שמס. בערים מהבהבות, אדומות וכתומות יש חבילות מותאמות לכל אחת”.

בהודעת המשטרה נאמר: “המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות ולהוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל

“לצד הסיוע במאמץ הלאומי במניעת התפשטות הנגיף שוטרי משטרת ישראל ממשיכים בביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחם בהקשר של הביטחון השוטף, במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו”.

צילומים: דוברות המשטרה