לא חוזרים לפעילות בלי ביטוח ספורטאים

אוטוטו חוזרים לפעילויות ספורט, זה הזמן להבין את החשיבות שבביטוח ספורטאים. הכתבה הבאה תעשה לכם סדר בעניינים.

אף אחד לא קם יום אחד ואומר לעצמו ״היום אני הולך לעשות ביטוח״ וברוב המקרים עד שלא נתקלים במקרה לא נעים, איננו מודעים לחשיבותו של הביטוח. זה נכון במיוחד כאשר מדובר בעוסקים בספורט אישי חוגי ותחרותי.

הביטוח מיועד לתת לנו פתרון ומענה בעת צורך. לא להיות חשופים להשלכות כלכליות שעלולות להיות לגרום במקרה של פציעות גוף.

המרכז לביטוחי ספורטאים בבעלותו של יורם גרטי מתמחה בכל סוגי הביטוחים לעוסקים בענפי הספורט השונים ואתם מוזמנים לפנות אליו עוד היום על מנת לדאוג למחר שלכם.

דוגמאות לכיסויים ומגוון הביטוחים:

עוסקים בספורט? זה נפלא! המרכז לביטוחי ספורטאים מעניק לכם מטריה ביטוחית מקצועית, לרשותכם אנשי מקצוע ומגוון כיסויים ביטוחים.

אתם צריכים להתאים את הכיסוי הביטוחי הנחוץ בתחום העיסוק שלכם:

ספורט חובבני – כיסוי בביטוח תאונות אישיות לספורטאים הכולל פיצוי כספי כתוצאה מתאונה: מוות, נכות, שברים, כוויות, פיצוי יומי באשפוז בית חולים ופיצוי חד פעמי במקרה סיעוד, פיצוי בגין ניתוח קוסמטי, פיצוי בגן ניתוח אורטופדי,( קרסול כתף ברך ) כמו כן קיים מרכז אבחון וטיפול בפגיעות ספורט בביה”ח אסותא, המספק זמינות גבוהה של כל המומחים המובילים, בתחום האורתופדיה הספורטיבית, טיפולים פיזיותרפיסטים וטיפולי הרפואה המשלימה. כיסוי גם בחו”ל .

ספורט תחרותי  – ביטוח תאונות אישיות  על פי חוק הספורט , מיועד לספורטאים לקטגוריות עד גיל 20 ומעל גיל 20 לפי הנחיות והשינויים שחלו בחוק .

עמותות ספורט / אגודות  ספורט / מועדוני ספורט  המרכז לביטוח ספורטאים מעניק לכם “מטריה ביטוחית מקצועית ” הטובה  בתחום, הכוללת אחריות מקצועית , ביטוח צד שלישי וחבות מעבידים .( ללא תלות במספר עובדים).

מאמנים במקצועות הספורט – ביטוח אחריות מקצועית + צד שלישי בגבולות אחריות  ופרמיה ללא תחרות .

כיסויים נוספים – ביטוח דירקטורים לחברי העמותות, 91ביטוח שכר, ביטוח בריאות ,בביטוח סיכונים-ריסק (נכות, תאונות, אי כושר עבודה) תכנון פנסיוני (ביטוחי מנהלים ופנסיה). פיננסים חסכון והשקעות .

רכוש / עסק / דירות / רכבים –  תנו לנו לערוך עבורכם בדיקה מקיפה ולהגיע לתוצאה הטובה עבורכם .

בדיקת תיק ביטוח – האם יש לכם כספים אבודים ? כפל ביטוחים? מידע היכן מנוהלות תוכניות הביטוח והפנסיה שלכם ? אנחנו כאן לעזור ניתן לפנות טלפונית או בכתובת המייל או בשיחה טלפונית .

האני המאמין של יורם גרטי
יורם גרטי מביא עמו מעל 20 שנות ניסיון בתחום הביטוח והוא הקים את המרכז לביטוח ספורטאים מתוך אמונה וחזון כי ספורט ובריאות הם הדברים החשובים ביותר בחיים. הוא מאמין כי על מנת ליהנות מכל היתרונות של הפעילות הספורטיבית, חשוב ביותר לדאוג לכך שאתם מבוטחים נכון, לכן הוא מזמין אתכם ליהנות מהמקצועיות ומהניסיון של שנים רבות בכל הקשור לביטוחי הספורטאים וממענה אישי.

הניסיון שלנו השקט שלכם !

הלקוחות של המרכז לביטוח ספורטאים
בין לקוחותינו מועדוני ספורט, אגודות, עמותות ספורט מהמובילים בספורט בישראל בענפים שונים: ריצה, מועדוני כושר, כדורסל, כדורגל, הישרדות, גודו, שחיה, טריאתלון, התעמלות אומנותית וקרקע, טניס מאמנים בכל ענפי הספורט.

אתם מוזמנים להתרשם באתר אינטרנט שלנו – www.yoramgarti.com
 
השירותים המקצועיים של המרכז לביטוח ספורטאים בניהולו של יורם גרטי מיועדים לכל הספורטאים באשר הם. בין אם אתם עוסקים בספורט חובבני, תחרותי או מקצועי ובין אם אתם מאמנים או דירקטורים.

יורם גרטי יתאים עבורכם את חבילת הביטוח המקצועית ביותר שמתאימה לסוג הספורט ולהיקף העיסוק שלכם. כמו כן, הוא האיש שידאג לכם לביטוח נכון תוך הבטחה להתאמה המלאה למענה ביטוחי.

דף הבית בגליל עולה: המרכז לביטוח ספורטאים – יורם גרטי

אתר הבית: www.yoramgarti.com