הסוהרים החליטו לסייע לעסקים הקטנים

סוהרי משמרת א׳ מבית סוהר חרמון במחוז צפון של שב״ס רכשו חבילות מזון מחנויות מכולת אותם תרמו לנזקקים בקרית שמונה, זאת על מנת לסייע לעסקים קטנים ולמשפחות נזקקות בתקופה הקשה של המאבק בנגיף הקורונה

סוהר משמרת מבית סוהר ׳חרמון׳ בן העיר קריית שמונה פנה לאחרונה לעיריית קריית שמונה ביוזמה של שיתוף פעולה לתרומה לתושבי העיר.

ראש העיר אביחי שטרן וסגנו יורם ממן הצטרפו מייד ליוזמה, וכבר הבוקר התקיימה בלשכת ראש העיר פגישה בן ראש העיר וסגנו לבין הסוהרים.

מפקד המחוז הצפוני של שב”ס, גונדר שרון שואן, מברך יוזמות מסוג זה ורואה בפעולות של סוהרי המחוז בקהילה מימוש חזון המחוז  למעורבות ואחריות חברתית מתוך ערבות הדדית.

24 סוהרי המשמרת תרמו מכספם, ובתוך יומיים בלבד יצרו קשר עם בעל מכולת פרטית על מנת לעודד את המסחר של העסקים הקטנים.

עשרות חבילות מזון נארזו, נאספו והוסעו לעיריית קריית שמונה שם נפגשו כאמור מפקד המשמרת רב כלאי סאמר דהאר ומספר סוהרים עם ראש עיריית קרית שמונה, אביחי שטרן וסגנו יורם ממן. במעמד זה מסרו את חבילות הסיוע לעירייה. החבילות יחולקו בצורה מסודרת על פי רשימות למשפחות נתמכות.

״תחושת הסיפוק שהרגשנו בתום משמרת של 72 שעות היא עילאית. אני מרגיש שאני והסוהרים שלי עשינו משהו שגרם לאחרים לחייך. כמפקד אני מרגיש שהצלחתי להעביר מסר של ערבות הדדית.” מתאר רב כלאי סאמר דהאר מפקד המשמרת את המפגש עם ראש העירייה במעמד חלוקת חבילות המזון.

ראש העיר שטרן וסגנו ממן הודו לסוהרים וכבר קידמו רעיונות לשיתוף פעולה עתידי בין מערכת החינוך לשב”ס כאשר כבר בקרוב, לאחר קבלת האישורים הרלונטיים תאושר תוכנית חינוכית לשיתוף פעולה בין קריית שמונה לשב”ס.

צילומים: עיריית קרית שמונה