אור חדש לרצים וההולכים

בעקבות פנייה של עיריית צפת קק”ל החלו בעבודות תשתית להארת ציר הריצה בסמוך לבסיס הצבאי מיישר, כדי לאפשר פעילות ספורטיבית של הליכה או ריצה לאורך הציר גם בשעות החשיכה

הציר שבין כיכר איביקור בצפת לבסיס מיישר הפך כבר מזמן לאזור הריצה וההליכה של כלל תושבי העיר בפרט והאזור בכלל. לאורך הכביש ישנו שביל סלול המתאים להליכה, ריצה או נסיעה באופניים. תוואי השטח המישורי והאווירה המיוחדת בליבו של היער, יצרו מקום קסום ונעים בו מאות מתושבי העיר צפת מבצעים פעילות ספורטיבית מידי יום.

בחודשים האחרונים תושבים רבים פנו לראש  עיריית צפת, שוקי אוחנה, בבקשה לפעול להתקנת תאורה בציר הזה. אלא שהציר המדובר אינו בשטח אחריותה של עיריית צפת. למרות זאת החליט אוחנה לפעול לקידום התקנתה של תאורה לאורך הציר, משום שמדובר בציר המשרת רבים מתושבי צפת. התקנת תאורה לאורך הציר תאפשר הגברה נוספת של פעילות ספורט בקרב תושבי העיר.  

הכתובת לפרויקט כזה היא הקרן הקיימת לישראל, שמתחזקת את כל האזור המיוער שמסביב.  ראש העיר, שוקי אוחנה, פנה לאנשי קק”ל הצליח לשכנע אותם בחשיבות הפרויקט, במהלך חול המועד סוכות החלו העבודות להארת הציר, עם חפירות והעברת תשתיות חשמל לאורך הציר.

“זו בשורה חשובה ומשמעותית לתושבים” אמר ראש העיר שוקי אוחנה, “רבים פנו אלי בנושא ואני מודה לקק”ל על  שיתוף הפעולה הפורה ועל כך שנרתמו והרימו את הפרויקט החשוב. בקרוב הציר יואר, ואני מקווה שעוד תושבים יקיימו בו פעילות ספורטיבית”.

צילומים: עיריית צפת