תוך כדי ביקור השר החולה המונשם נפטר

שר התקשורת יועז הנדל ביקר במחלקות הקורונה במרכז הרפואי זיו, ותוך כדי ביקורו אחד החולים שהיה מונשם נפטר מהמחלה. השר הנדל: “אי אפשר להתעלם מהמראות. כל אחד שהולך לעולמו זה אובדן של עולם שלם”.

שר התקשורת יועז הנדל עם מנכ”ל זיו, פרופ’ סלמאן זרקא בביקור במחלקת הקורונה

שר התקשורת ד”ר יועז הנדל ביקר היום במרכז הרפואי זיו וסייר במחלקות ההתפרצות לחולי קורונה. השר הנדל שמע ממנהל זיו פרופ’ סלמאן זרקא ומהצוותים הרפואיים והסיעודיים במקום אודות ההתמודדות עם התקופה המורכבת ועל מלחמתם בנגיף קורונה.

שר התקשורת ביקש להיכנס ולערוך סיור בתוך אחת המחלקות, הוא התמגן כנדרש וסייר בה לצד פרופ’ זרקא ומנהל הסיעוד בזיו אריה ביתן.

במהלך הסיור במחלקת טיפול נמרץ, נפטר אחד החולים המונשמים. הדבר לא נעלם מעיניו של השר הנדל שאמר: “זה מצמרר ומחייב את כולנו לעצור את הקונספירציות והפוליטיקה שמאחורי המחלה. מי שמגיע לכאן, לא יכול לחשוב אחרת, אי אפשר להתעלם מהמראות. כל אחד שהולך לעולמו זה אובדן של עולם שלם.

“התרשמתי עמוקות מעבודת הצוותים הרפואיים במרכז הרפואי זיו, ובראשם המנהל פרופ’ סלמן זרקא, שעובדים במסירות אין קץ להצלת חיים”.

מנהל המרכז הרפואי זיו פרופ’ סלמאן זרקא: “הביקור של השר הנדל מחזק אותנו. הוא איפשר לנו לחשוף אותו מקרוב להתמודדות היומיומית של הצוותים הנפלאים שלנו במאבקם בנגיף קורונה”.

צילומים: דוברות המרכז הרפואי זיו