מחשבים לתלמידים לחיזוק הלמידה מרחוק

בשיתוף פעולה בין עיריית קריית שמונה, משרד ראש הממשלה, פרויקט מחשב לכל ילד ומפעל הפיס, יחולקו מעל 250 מחשבים לתלמידי כיתות ד’ בעיר. העלות להורים 350 שקלים

לפני יותר מחצי שנה פרסמה עיריית קרית שמונה משאל בין התושבים האם לדעתם יש מקום למפגן זיקוקים ביום העצמאות, או להשקיע את הכסף לטובת רכישת מחשבים לילדים. התושבים הצביעו בעד רכישת מחשבים לטובת למידה מרחוק, ובימים אלה ההחלטה הזו מתממשת.

בחודשים האחרונים חולקו עשרות מחשבים לבתי הספר בעיר לטובת “למידה מרחוק”. השבוע הגיעה בשורה נוספת לכל ילדי כיתות ד’ בקריית שמונה.

בשיתוף פעולה בין עיריית קריית שמונה, משרד ראש הממשלה, פרויקט מחשב לכל ילד ומפעל הפיס, יחולקו לכל ילדי כיתות ד’ בעיר מחשבים ניידים חכמים היברידיים (לפטופ עם מסך מגע) הכוללים את תוכנות 10 win ו –  2019  office.

מחשבים אלו ישמשו את התלמידים לטובת למידה בבתי-הספר השונים, וכמובן יסייעו רבות לטובת למידה מרחוק בתקופת הקורונה. עלות כל מחשב כ 2,700 ₪. בנוסף מקבלים שלוש שנים אחריות ותמיכה טכנית בבית-הספר ובבית ללא עלות נוספת. ביטוח שבר (בהשתתפות עצמית של 99 ₪ – רק במקרה של שבר).

עיריית קריית שמונה יחד עם מפעל הפיס, משרד ראש הממשלה ופרויקט מחשב לכל ילד, מסבסדים את עלות המחשבים בסכום של כ – 2,350 ₪. ההורים נדרשים לשלם השתתפות עצמית בסך של 350 ₪  בלבד. מנהלי בתי-הספר ינחו את ההורים כיצד ניתן לשלם את ההשתתפות העצמית.

“אנו משוכנעים כי הילדים ייהנו מהמחשבים שיסייעו להם בלמידה מרחוק ושיפור ההישגים הלימודיים, לצד גיוון שעות הפנאי שלהם”, אמרו ראש העיר אביחי שטרן, והממונים על החינוך סגנו אופיר יחזקאלי וחברת המועצה חן אדלר.