עוד תאונה בצומת קצרין צפון

השבוע שוב אירעה תאונת דרכים בצומת קצרין צפון, כחודש וחצי לאחר התאונה הקודמת שהיתה במקום. המועצה האזורית גולן פנתה במכתב לשרת התחבורה, מירי רגב, בבקשה לזרז את הסדרת הצומת הזו.   

בצומת קצרין צפון יש בעיית בטיחות משום שלנהגים שבאים לצומת מכיוון מזרח אין שדה ראיה לשני הכיוונים. השבוע אירעה שם שוב תאונת דרכים, וזה כחודש וחצי לאחר תאונה קודמת שהתרחשה בצומת הזאת.

בעקבות אותה תאונה נאמר בתגובה של חברת נתיבי ישראל: : “חברת נתיבי ישראל מייחלת להסדרת צומת ‘קצרין צפון’, כמו מאות צמתים נוספים בארץ ככלל ובאזור הגולן בפרט. הסדרת צומת זה הינו פרויקט הנדסי גדול, המצריך שינויי טופוגרפיה של הכבישים המובילים אל הצומת, הסיבה העיקרית בעקבותה נגרמת פגיעה בשדה הראיה. עם תקצוב הפרויקט חברת נתיבי ישראל תהיה הראשונה שתתנדב לבצעו”.

בהודעת המועצה האזורית גולן, שפורסמה בעקבות התאונה שהתרחשה השבוע, נאמר: “המועצה פועלת מול משרד התחבורה ונתיבי ישראל ושמה את צומת קצרין צפון-צנובר, בראש סדר העדיפות בטיפול והסדרת נושא הכבישים, הצמתים והתחבורה בגולן.

“מכתב בנושא יצא אל שרת התחבורה, מירי רגב והנושא הוצג במפגש וסיור שטח שנערך עם המהנדס הראשי של נתיבי ישראל, קובי בר טוב, שהבטיח לקדם את הנושא בוועדה הקרובה.

“חשוב לציין כי בשיתוף נתיבי ישראל, פעלה המועצה לקדם את ביצוע הצומת יחד עם צומת נשוט גם בשנה החולפת, אך הדבר לא צלח בשל חוסר תקציבי בנתיבי ישראל”.

צילומים: דרור אסייאג