שוטי שוטי רפסודתי

מרכז הצעירים של מועצה אזורית הגליל העליון אירגן אירוע שיט רפסודות בכינרת. הצוות המנצח בתחרות היה של נבחרת הרוגבי של הגליל העליון

זמן קצר לפני שיוטל סגר מלא הגיעו 85 צעירים מהגליל העליון לכינרת לאירוע שיט רפסודות. האירוע התקיים בשרב הכבד, והרוח שהיתה אמורה לאפשר לרפסודות לשוט בוששה לבוא, אולם בסוף היא החלה לנשוב ואיפשרה לשייטים לצלוח את הכינרת ממערב למזרח.

האירוע התקיים כתחרות בין הצוותים שהשיטו את הרפסודות. הצוותים השקיעו מאמץ רב והרבה היה תלוי ביכולת לעבוד כצוות מיומן ומתואם., ראשונים בקו הגמר היו חברי נבחרת הרוגבי של הגליל העליון, שהוכיחו כי הם יודעים לפעול ביחד לא רק על כר הדשא.

המנצחים בתחרות השיט, נבחרת הרוגבי

בתום השיט אמרה דנה מורן-רביד, מנהלת מרכז הצעירים של מועצה אזורית הגליל העליון: “כמה טוב היה לנו! והי, אם חושבים על זה, זה האירוע שהמציא את הקפסולות! למה אני מתכוונת? ארגנו לכם קפסולה כרצונכם ובה 20 חברים שיודעים לעבוד וגם לבלות, ובוא איתנו בשנה הבאה לאירוע שהוא חברתי, קולינרי, תחרותי בקטע טוב ובואו, כי מי שנתפס פעם אחת כבר לא יכול להיגמל מזה.

“מילה אחת חמה כמו ספטמבר בכנרת מגיעה לקפטנים האלופים עמית, שראל, בן וגרטי של הקבוצות חולתה, דפנה, משגב-עם והרוגבי, בהתאמה, שלא מוותרים והם צודקים היה כל כך שווה. נתראה בשנה הבאה!”