כדורגל: ילדי צפת מתחו את הפועל חיפה

קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת, הייתה קרובה מאוד להדיח את הפועל חיפה ממשחקי הגביע. רשמים מהמשחק בכתבה הבאה.

התרגשות גדולה חוותה אתמול מחלקת הנוער של הפועל עירוני צפת, כשקבוצת ילדים ב’ – שמורכבת ברובה המכריע משחקנים שעלו מבית הספר לכדורגל, התייצבו למשחק ראשון שלהם כקבוצה. היה זה משחק במסגרת גביע המדינה מול הפועל חיפה, ששיחקה בשתי העונות הקדומות בליגות מטעם ההתאחדות לכדורגל ומטבע הדברים הגיעה עם יתרון גדול למשחק, שנערך באצטדיון המחודש בעיר.

המאמן יואב קדוש בנה קבוצה איכותית, קבוצה שלא נתנה להבדלים על הנייר לבוא לידי ביטוי על המגרש. למרות שנקלעה לפיגור בשלב מוקדם של המשחק, עד לסיום השליש הראשון שערים שכבשו עילאי הלל ועמית עזרן בבעיטת פנדל חוללו מהפך והעניקו לצפת יתרן 1:2. בשליש השני של המשחק הצליחו החיפאים לכבוש שני שערים ולחולל מהפך – בסיום השליש היתרון החיפאי עמד על 2:3. במהלך השליש האחרון החיפאים כבר ביססו את יתרונם עם שער נוסף, אך שער נוסף של עמית עזרן קבע את תוצאת המשחק – ניצחון 3:4 להפועל חיפה.

צפת אמנם לא ניצחה, אך ראויה למחמאות, שכן הקבוצה החלה להתאמן רק לפני שבועיים וחצי והיא בשלבי הסתגלות למסגרת החדשה. למרות החום הכבד, חוסר הניסיון ומשחק מול יריבה מנוסה שתשחק בליגה איכותית יותר, צפת הייתה חזק בתמונות המשחק ועם קצת יותר ניסיון ומזל, ייתכן שגם הייתה מנצחת את המשחק – כך שיש ממה להיות מעודדים.

הספורטיביות ניצחה. שחקני הקבוצות לפני המשחק