כדורגל: חגי ממן מונה למאמן הפועל עירוני צפת

חגי ממן יוביל את הקבוצה לעונה הקרובה בליגה ב’, לאחר שיוסי סופר התפטר מתפקידו.

שלושה וחצי חודשים חלפו מאז שיוסי סופר הודיע על התפטרותו מתפקיד מאמן קבוצת הכדורגל הבוגרת של הפועל עירוני צפת ומתפקידו כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, זאת בשל חילוקי דעות בינו לבין מחזיקת תיק הספורט בעירייה, ויקי כהן – אלקבץ, כל זאת זמן קצר לאחר שהקבוצה הבוגרת התבשרה על העפלה לליגה ב’. באותה תקופה ליגה ב’ אמורה הייתה לצאת לדרך בתחילת חודש ספטמבר, אך זמן קצר לאחר מכן הודיעה ההתאחדות לכדורגל שהליגה תיפתח באמצע חודש אוקטובר. בהפועל עירוני צפת הורידו הילוך בתקופה הזו בכל הקשור להחתמת שחקנים. הנהלת הקבוצה עבדה קשה על מנת למצוא מאמן, עד שלבסוף הצליחה לשכנע את חגי ממן, שמנהל את בית הספר לכדורגל של המועדון, לקחת על עצמו שוב את הקבוצה.

חגי ממן, שחגג אתמול יום הולדת 45, בן העיר, אימן את הפועל עירוני צפת בגלגולה הקודם, קצת לאחר תחילת העשור הקודם והוביל אותה לעליה מליגה ג’ לליגה ב’ והיה עמה באותה עונה בליגה ב’, שאותה היא סיימה במרכז הטבלה למרות משאבים דלים ביותר. לאחר אותה עונה הקבוצה התפרקה. ממן, שמאז הספיק לאמן בקבוצות הבוגרים של בני כאבול מליגה ב’ ובקבוצות האזור בליגה ג’ – מ.ס חצור ובני טובא, יקווה שהפעם הקבוצה לא תסבול מאותם קשיים מהעבר.

יניב אוחנה, יו”ר הפועל עירוני צפת, הגיב למינוי: “שמחים מאוד על החתמתו של חגי ממן. חגי מאמן מוערך ומצויין שהכי מתאים לאמן את הקבוצה”.

גם ראש העיר מרוצה. חגי ממן לצידו של ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה