צעירים בפעולה: לא הפתיחה שפיללו לה

קבוצות הדגל של עירוני קרית שמונה פתחו עונה. תבוסה קשה לנערים א’, הנוער עם תוצאת תיקו ביתית.

קבוצות הנוער ונערים א’ במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה פתחו אתמול עונה. שתיהן התייצבו למשחקים מאתגרים מול קבוצות עם חומר שחקנים איכותיים משלהן, לפחות על הנייר.

קבוצת הנוער אירחה את הפועל ת”א, משחק בין שתי קבוצות שעברו טלטלה בסגליהן, בשל עליית שחקנים לקבוצת הבוגרים. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והוא הסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

קבוצת נערים א’ התארחה אצל הפועל באר שבע, קבוצה שהיא פגשה שלוש פעמים בעבר. כשהקבוצות שיחקו בשנתון ילדים ב’ הן נפגשו למשחק גביע, שבו הפועל באר שבע ניצחה 1:8 את קרית שמונה. בעונה שעברה קרית שמונה ניצחה 0:1 משחק ידידות שנערך במגרש בכפר בלום – ואילו במשחק הגביע הפסידה 4:2 בפנדלים לאחר שחזרה פעמיים מפיגור של שער אחד. אתמול היה זה משחק במעמד צד אחד, שהסתיים בתבוסה צורמת בשיעור 6:1, זאת לאחר שהקבוצה המארחת צעדה ביתרון 0:3 בתום המחצית הראשונה. כבר לאחר 20 דקות במחצית השניה היתרון כבר היה 0:5. רק בסמוך לסיום המשחק החלוץ יהונתן בכר, שהגיע מהפועל עכו, כבש שער שקבע את תוצאת המשחק.

נעבור ל”שגרירים” – יוצאי מחלקת הנוער של קרית שמונה, המשחקים בקבוצות אחרות:

החלוץ ישי בוזורגי ערך הופעה מלאה במדי קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל, שהחלה את דרכה בליגת העל עם הפסד 2:1 במשחק החוץ מול הפועל רעננה.

שחקן הכנף עידו אלמישלי, המשחק בקבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, שותף ב-20 הדקות האחרונות במשחק שבו קבוצתו הפסידה 3:1 למכבי נתניה.

התחלה לא נעימה. קבוצת נערים א’ של קרית שמונה