מה שטוב ללוחמי השייטת טוב גם בשבילך

רון שניידר הוא פיזיותרפיסט שהתמחה בהכנה והתאמה של מדרסים. המדרסים שהוא מציע ללקוחותיו, הם אותם מדרסים של לוחמי שייטת 13, וכך גם שיטת ההתאמה שלהם למבנה של כפות הרגליים.



כפות הרגליים הן האיבר שנושא עליו את המשקל של הגוף כולו, לכן המצב הבריאותי של כפות הרגליים יכול להשפיע על שאר חלקי הגוף. אנשים יכולים לסבול מכאבים בברכיים, באגן, בגב, והם לא בהכרח יודעים שהבעיה נובעת מכפות הרגליים שלהם.

הפיתרון לבעיות שנובעות מכפות הרגליים הוא מדרסים, אולם כדי שהמדרסים יוכלו לפתור את הבעיה צריכה להיות התאמה מושלמת לכף הרגל. מדובר לא רק התאמה למבנה כף הרגל, אלא גם לתנועה שלה ולתנועה של הגוף כולו. לכן כדי להתאים מדרסים באופן מושלם צריך היכרות מעמיקה עם מבנה הגוף והדינמיקה של התנועה הגופנית.

רון שניידר, בעל מכון לשיקום אורוטופדי בראש פינה, מציע למטופליו גישה אבחנתית וטיפולית הוליסטית, ידע וניסיון עשיר בתחום.  שיטת התאמה למבנה הגוף ואופן תנועתו באופן מיטבי ובכאב מינימלי.



המדרסים שרון שניידר מתאים ללקוחותיו הם מאותו הסוג שמשמש את לוחמי השייטת, והם זכו לכינוי מדרסי עטלף. בפרסום של מדרסי העטלף נאמר: “מדרסי העטלף הינם המדרסים הרשמיים של לוחמי השייטת, ונבדקו בתנאים קשים של עומס פיזי רב ומשקלים כבדים”.

“כשמגיע אלי מטופל אני מקשיב לסיפור המקרה, שוקל את מגוון המשתנים שעשויים לתרום לכאב ולירידה התפקודית, ובודק את המטופל. הבדיקה כוללת גם צילום וידאו של כפות הרגליים תוך כדי תנועה”, מסביר שניידר, “לאחר מכן, מבוצע תיאום ציפיות והמטופל מקבל תוכנית טיפול הכוללת במידת הצורך גם התאמת מדרסים”.



כפי שרון מציין, כאבים עשויים לנבוע ממקורות שונים ורבים גם יחד, לכן השילוב של הידע המקיף וההדרכה מתחום הפיזיותרפיה בשילוב המדרסים, מגדילים את סיכויי ההצלחה בשיפור תפקוד ואיכות חיים.

ויש גם את העניין של האופנה והאלגנטיות. נעלי עקב למשל יכולות ליצור בעיה הן בכף הרגל, והן ביציבה של הגוף כולו. “יש נשים שבאות אלי כי יש להן כאבים בזמן שהן לובשות נעלי עקב”, מסביר שניידר.

“לא תמיד אני יכול לומר ללקוחה אל תלכי עם נעלי עקב, כי אני יודע שהיא לא תקבל את העצה הזו, לכן אני מתאים לה מדרס שיוכל לתת לה את המענה הטוב ביותר במגבלות האלה”.

רון שניידר עם מאמן הכדורגל ברק בכר ומאמן השוערים גיא וייזינגר



רון שניידר מתמחה גם בעבודה עם ספורטאים מקצוענים. אצל ספורטאים התאמה נכונה של מדרס יכולה להיות קריטית, ולהשפיע על הישגיהם הספורטיביים. ספורטאים צריכים לעמוד במאמצים גדולים, ושניידר לא רק מתאים לספורטאים את המדרס, אלא גם מדריך אותם כיצד להתאמן באופן שיאפשר להם לשמור על בריאותם.

“ספורטאים מגיעים אלי בגלל כאבים שונים שהם סובלים מהם”, מספר שניידר, “הרצון להתחרות ולנצח עלול להוביל אותם למאמץ יתר שיכול לגרום לנזק לטווח הארוך. הידע שרכשתי מאפשר לי לדעת מתי מדובר בכאב שעלול לגרום לנזק בלתי הפיך, ומתי זה כאב שהגוף יכול להתאושש ממנו ולחזור למצב רגיל”.

רון שניידר משלב ידע אורטופדי, ניסיון של 14 שנים בתחום, ואיכות בלתי מתפשרת של המדרסים אותם הוא מתאים ללקוחותיו. לכן, אם אתם סובלים מכאבים וזקוקים למדרסים או לטיפול פיזיותרפי, מומלץ מאוד לפנות אליו.  

ניתן לפנות לרון שניידר דרך הכתובת הבאה: : https://www.galilole.org.il/business/atalef/