שכונת יובלים נחנכה באופן רשמי

במעמד שר הבינוי והשיכון, הרב יעקב ליצמן, נחנכה באופן רשמי שכונת יובלים בקרית שמונה.  במהלך ביקור השר נערכה גם ישיבת עבודה בין צוותים של הרשות לאנשי משרד הבינוי והשיכון.

חנוכת שכונת יובלים, צילום: עיריית קרית שמונה

ביקורו של שר השיכון, יעקב ליצמן, בקרית שמונה, היווה הזדמנות טובה לקיים טקס רשמי של חנוכת שכונת יובלים והתחלת האיכלוס שלה. השר ליצמן, יחד עם ראש העיר, אביחי שטרן, גזרו את הסרט, על רקע בנייני המגורים החדשים שהולכים ומוקמים בשכונה.

במעמד הטקס אמר שטרן: “אנחנו נמצאים פה היום במעמד מרגש זה, יחד עם כבוד שר השיכון, וחונכים את האיכלוס של שכונת יובלים, שכונה שתוכננה בשנת 85, ואני יליד 85, והיום יש לי את הכבוד, יחד איתך שר השיכון, תודה על כל המאמצים שלך ושל הצוות שלך, תודה אדוני השר”.

ליצמן ברך שהחיינו וגזר את הסרט, ובכך הסתיים הביקור שכלל גם פגישת עבודה עם ראשי העירייה. במהלך אותה פגישה הוצגו לשר ליצמן תוכניות אסטרטגיות לפיתוח העיר, בדגש על התחדשות עירונית וטיפול במרקם הוותיק של העיר. המתכננת העירונית אינה בורשטיין זיתוני הציגה את התוכניות המקודמות ואת הצורך בקידום החלטת ממשלה ליצירת כדאיות כלכלית בפרויקטים של בינוי פינוי בפריפריה.

ישיבת עבודה עם השר ליצמן, צילום: עיריית קרית שמונה

השר ליצמן ברך את ההנהגה החדשה והתרשם מהתוכניות המקודמות בעיר והזמין את ראש העיר ללשכתו בירושלים כדי לדון בפירוט במתן פתרונות לסוגיות שהועלו. “קריית שמונה חשובה לי מאוד. אני מתכוון לשים דגש ולהשקיע רבות בישובי הפריפריה בנגב ובגליל”, אמר ליצמן. “אני מתכוון לעזור להנהגת העיר בראשות ראש העיר אביחי שטרן להתגבר על כל המכשולים וללכת איתכם יד ביד בכל דבר שקשור למשרד שלי”.