צעירים בפעולה: הושלם פאזל המאמנים בק”ש

שלושה שבועות לפני הדד ליין לפתיחת העונה מונו מאמנים למחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה. המאמן הותיק איציק קנר לא שובץ לתפקיד אימון.

בעוד שבמחלקות נוער רבות בכדורגל הישראלי השלימו לפני שבועות ובחלק מהמקרים אף חודשים את שיבוץ המאמנים לקבוצות מחלקות הנוער, במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה הושלם ההליך רק ביום ראשון בערב. קבוצת הנוער וקבוצת נערים א’ כבר מתאמנות מזה מספר שבועות ואף קיימו משחקים אימון – כמובן שמונו להן זה מכבר מאמנים – אלון זיו ממשיך עם קבוצת הנוער וליאור דה כלבו ממשיך עם שנתון נערים א’. ביום ראשון הפאזל הושלם.

לפני שנגיע לשיבוצי המאמנים, נעדכן כי ימית זהבי מונתה למנהלת קבוצת הנוער. זהבי – שניהלה במסירות את קבוצת שנתון 2005, בשורותיה משחק בנה אופיר, מחליפה בתפקיד את בועז ניר – שסיים פרק ארוך של עבודה מסורה בת 6 שנים כמנהל קבוצת הנוער.

מי שלא שובץ לתפקיד אימון הוא המאמן הותיק איציק קנר בן ה-73, שמאמן במועדון למעלה משלושה עשורים ברצף, עוד מהימים שהמועדון הדומיננטי בעיר היה הפועל קרית שמונה.

אילן עזריה ימשיך עם קבוצתו, שתשחק במחוז ארצית צפון בשנתון נערים ב’. לקבוצה צפוי משחק גביע בסופ”ש הראשון של חודש אוגוסט.

חנן תורג’מן, שאימן את קבוצת נערים ב’, יאמן את קבוצת נערים ג’ בעונה הבאה – לאחר שזו סיימה את העונה שעברה תחת הדרכתו של בהא הייב עם המאזן הטוב ביותר במחוז חוף והגיעה עד לשלב רבע גמר גביע המדינה, בטרם נעצרה העונה.

בהא הייב יאמן העונה את קבוצת שנתון ילדים א’, קבוצה שבעונה שעברה עשתה חיל בליגת מפרץ 1, תחת הדרכתו של אבי נגאוקר.

את קבוצת ילדים ב’ יאמן אלון שנאור – ששימש בעונה שעברה כעוזר מאמן בקבוצת ילדים ג’.

את קבוצת ילדים ג’ יאמן אבי נגאוקר – שישמש כמנהל החטיבה הצעירה ומנהל בית הספר לכדורגל.

את קבוצת טרום א’ יאמן מאיר סויסה.

שחקנים המעוניינים להצטרף לקבוצות הילדים, מוזמנים ליצור קשר עם אבי נגאוקר בטלפון: 052-6445050. 

לא שובץ לאימון קבוצה. איציק קנר
בעונה הבאה הם מתפצלים. אילן עזריה וימית זהבי