מרכז הטניס למען ילדי קרית שמונה

90 טאבלטים חולקו לילדי קריית שמונה במסגרת פרויקט הטאבלטים 2020  של מרכזי הטניס והחינוך בישראל.

כיום, בעקבות מחלת הקורונה, חלו שינויים גלובליים רבים בתחומים השונים. בתחום החינוך, ראשי מרכזי הטניס והחינוך בישראל, זיהו את המעבר המהיר ללימודים מקוונים ומייד פעלו בנושא, בדומה לחזון שלהם על מגרש הטניס, לאפשר לכל ילד בישראל את ההזדמנות ללמוד את “משחק החיים” דרך משחק הטניס.

גם במקרה זה, בעקבות הצורך, החליטו במרכז הטניס לאפשר לילדים רבים לשמור על שגרה נורמלית ולהעניק להם את האפשרות להמשיך ולהתחיל את שנת הלימודים הבאה בצורה רציפה ותקינה.

בעזרת תורמים ופילנתרופים רבים מארה”ב וקנדה, גוייסו  כ-420 טאבלטים, אשר חולקו לילדים הלוקחים חלק בתכניות החברתיות השונות (‘נוער בסיכון’, ו’העצמת נערות’) ברחבי המרכזים בארץ. 

מטרת הפרויקט: להעניק לכל ילד/ה אפשרות להמשיך את הלימודים במערכת החינוך בצורה רציפה, תקינה ומסודרת.לאחר קבלת הטאבלטים, הילדים ייקחו חלק בשישה מפגשי Zoom עם עובדת סוציאלית מוסמכת אשר מטרתם היא רכישת כלים טכנולוגיים, והקניית כלים להתמודדות בתקופה מאתגרת זו.

90 טאבלטים חולקו לידי קריית שמונה שמשתתפים בתוכניות חברתיות של ‘נוער בסיכון’ ו’העצמת נערות’. ראש העיר אביחי שטרן, סגנו יורם ממן, מנהל מרכז הטניס בקריית שמונה טל אמסלם, ומנהל קשרי חוץ של מרכזי הטניס בישראל נועם יצחק בן קריית שמונה, חילקו את הטאבלטים לילדים המאושרים. י

ראש העיר אביחי שטרן: “אנו ממשיכ ם לעשות הכל, כדי להקל על המשפחות ולאפשר, ככל שניתן, אורח חיים שגרתי, גם בעת הזו. יוזמה זו של חלוקת טאבלטים היא אחת מיני רבות, הנותנות לילדים ולמשפחות אפשרות ללמידה מרחוק. אני מבקש להודות לתורמים היקרים מארצות הברית וקנדה על הירתמותם החשובה למען ילדי ישראל בכלל וילדי קריית שמונה בפרט”.

צילומים: עיריית קרית שמונה