מעתה יש לומר פרופסור זרקא

מנהל המרכז הרפואי זיו, סלמאן זרקא, מונה השבוע לפרופסור חבר קליני באוניברסיטת בר אילן

מנהל המרכז הרפואי זיו פרופ’ סלמאן זרקא התבשר השבוע על קבלת התואר פרופסור חבר קליני של הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בר אילן.

קבלת התואר פרופסור, משקפת עבודה אקדמית, הוראה, מחקר ופרסום מדעי רב מצידו של פרופסור זרקא. המינוי החדש מגיע לאחר שכבר החזיק בדרגת מרצה בכיר באוניברסיטת חיפה.

התואר החשוב הזה הוא תמצית עשייתו הרבה של פרופ’ זרקא במחקר ובהוראת רבת שנים, בצבא ובאזרחות, והובלתו את המרכז הרפואי זיו ועובדיו להצלחה, לפריחה ולהישגים מרשימים בשנים האחרונות.

השבוע פרסם פרופ’ זרקא פוסט נרגש בחשבון הפייסבוק שלו ובו כתב: “האמת התרגשתי לקבל את ההודעה על מינויי לדרגת פרופסור חבר קליני בפקולטה לרפואה באוניברסיטת בר אילן. אני מבקש להודות לעמיתים ולשותפים לדרך הזו, מחיל הרפואה, מאוניברסיטת חיפה, מהחוג לרפואה צבאית באוניברסיטה העברית ומהפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר אילן.

“תודה גדולה למשפחתי במרכז הרפואי זיו שעושים יחד שירות רפואי מצוין, מחקר והוראה בתמיכת משרד הבריאות ומשרד נגב גליל. תודה לך דיקן הפקולטה לרפואה בגליל פרופ’ קרל סקורצקי ולכל סגל הפקולטה על השותפות. תודה לאנשים נוספים, מעטים, שעוזרים מאוד, אך שומרים על צניעותם. בסוף, תודה לך משפחתי על כל הדרך”.