הכביש לקייקים נחסם בגלל עומס המטיילים

עומס חריג של מטיילים באזור עמק החולה אילצו את המשטרה לסגור את כביש הגישה לקייקים ליד כפר בלום

המשטרה דיווחה במהלך היום על עומסי תנועה כבדים בכבישי הצפון בעקבות ריבוי מטיילים באזור. העומס הכבד ביותר היה בכביש 9779 בין כפר בלום לשדה נחמיה. הכביש היה פקוק לגמרי במכוניות של מטיילים שרצו להגיע לשיט בקייקים.

המשטרה נאלצה בשלב מסוים לסגור אותו לתנועה ולשחרר את הלחץ, כך שאלה שכבר סיימו את השיט יוכלו לצאת מהאזור. חסימת הכביש נועדה גם לאפשר את החזרת הקייקים והמטיילים מנקודת הסיום של מסלול השיט לנקודת ההתחלה.

עומס תנועה כבדים היו גם בכביש 9778 שמוביל מכיוון צומת נאות לכיוון כפר בלום, אך הוא נותר פתוח. באזורים אחרים גם נרשמו עומסי תנועה כבדים, בכביש 99 מכיוון קרית שמונה לכיוון מפל סער קיים *עומס תנועה, בכביש 918 לכיוון חורשת טל קיים *עומס תנועה.

אחרי ימי הקורונה הקשים עם ישראל רוצה לצאת לכל מקום שאפשר לבלות בו בלי יותר מדי מגבלות. וזה מסביר את ההתנפלות על אתרי השיט בנחלים, ששם אפשר לבלות יחסית באופן חופשי. לזה יש להוסיף את תקופת בין הזמנים, שבה הציבור הדתי יוצא בהמוניו אל אתרי הנופש, ואת חג הקורבן המוסלמי שחל גם הוא בשבוע הזה.

עומס התנועה הזה צפוי להימשך גם בימים הקרובים ולכן משטרת ישראל פונה לציבור הנהגים בבקשה להיאזר בסבלנות, וכן להישמע להוראות השוטרים הנמצאים במקום ומכווינים את התנועה.