פלאשים בגליל: נותנים פייט למתיחות

האוהד שחובק בן חדש, מפגש המחזור של הכדורגלנים ומאמנם מהעבר, הכדורסלן שמעדיף לחגוג אליפות עם ענבים ולא עם דובדבנים, אלה ועוד בפינה הכי פלאשית בגליל.

תמונת השבוע: אופיר ערן מרמות נפתלי – מרוכבות הסוסים המובילות בארץ, ממשיכה לשמור על קשר טוב עם עולם הטניס. בשבוע שעבר זכתה במקום השני בתחרות הטניס עם קבוצתה ממרכז הטניס בקרית שמונה – מה שבהחלט גורם לנו להצדיע לאופיר ולהעניק לה ארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה המפנקת ממתחם “גן הצפון”.



תחילת השבוע שעבר, קצרין: מאמן הכדורגל אדיר לוי, המאמן היחיד בהיסטוריה של מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, שהוביל קבוצה לזכייה בגביע המדינה, ערך מפגש מחזור עם שחקנים מאותה קבוצה גדולה של ילידי 93-94, שזכתה בגביע הנכסף בשנת 2010 – ובהם: נאור עבודי, ארד אלבז, דור קורולקר ודביר אוחנה.



רוז’ה זוויגי (מימין) מקרית שמונה – שידוע כמוסיקאי עילאי בתחומי הנגינה והתיפוף, ידוע גם כאיש כדורגל מושבע ובימים אלה הוא עובר קורס מדריכי כדורגל הנערך בעכו, בניהולם של שמעון הדרי ומקסים אזולאי (משמאל).



קבוצת הכדורסל של הפועל ראש פינה – שזכתה בתואר “קבוצת החודש” שלנו, בעקבות זכייתה באליפות מחוז צפון בליגה ב’ של איגוד הכדורסל, החליטה שבניגוד לשכנה מאצבע הגליל – שחגגה אליפות בשנת 93 עם דובדבנים, היא תחגוג עם ענבים. ד”ר קלין שפירא, שחקן הקבוצה, הדגים איך עושים זאת נכון…



מ”קבוצת החודש” ל”ספורטאי החודש”. עידו קוז’יקרו, “השורד” הכי גלילי בהיסטוריה של תוכניות הריאלטי, הצטרף במהלך השבוע לתוכנית הכושר של רוני דואני, המשודרת בבקרים בערוץ הספורט. קצב גבוה בהחלט היה.



צוד בדיחי – מהמושבעים שבאוהדי קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון במשחקי הבית, חובק בן חדש יחד עם האישה יהלי וילדיהם. במהלך השבוע הביא את בנו, עוז, בבריתו של אברהם אבינו. צוות האתר מברך את משפחת בדיחי בברכת מזל טוב.



בהמשך למתיחות בימים האחרונים ואיומי נסראללה, הוקפצו הכתבים הצבאיים לגבול הצפון, לסקר את המצב. אור הלר (מימין), הכתב הצבאי של ערוץ 13 וניר דבורי הכתב הצבאי של חדשות 12, התקבלו בשמחה על ידי צוות הגושרים מלון בטבע, לשם הגיעו לכמה שעות שינה לאחר הדיווחים השוטפים מהגבול. דורון קרן, מנכ”ל הגושרים מלון בטבע קיבל את פני האורחים מהתקשורת על פי כללי התו הסגול ואמר, כי גם הכתבים הצבאיים הבחינו כי התיירות בגליל העליון פורחת והמבקרים הרבים נהנים ממסלולים בנחלים ומהטבע הגלילי ואף דיווחו על החזרה לשגרה בכל הערוצים.



הדור הצעיר בגליל מבין את החיים. הטריאתלטים הצעירים של מועדון טריאתלון גליל עליון, קפצו ראש לבריכה שבקיבוץ שמיר – בסיומה של תחרות אקוותלון (רכיבה וריצה) פנימית מאתגרת.



האתלטים של קבוצות אגודת אתלטיקה גלילית ציינו את סיום העונה בפעילות מהנה במי נחל דן, פעילות שאורגנה ע”י ליאור שלף מקבוצת “דרך השלף”.



עוברים לקייאקי כפר בלום, ששלחו נציגות נכבדת בדמות של ג’ון וורד ואשת יחסי הציבור רעיה בלחסן להתארח בתוכנית הבוקר של קשת, באייטם שאותה הנחה “כתבנו בצפון”, מנחם הורביץ וצולם ע”י “האפריאטים:  שלומי, גדי ויובל.