2,000 שקל מלגה לבני קרית שמונה

עיריית קרית שמונה והמכללה הטכנולוגית תל חי סיכמו: מלגת לימוד בסך 2,000 שקלים לבני קריית שמונה שיבחרו במסלול הנדסאי פודטק

הסכם שיתוף פעולה בין עיריית קרית שמונה למכללה הטכנולוגית תל חי. ראש העיר אביחי שטרן סיכם עם מנכ”ל המכללה הטכנולוגית תל חי, מאיר ביטון, כי כל צעיר וצעירה בני העיר שירשמו למגמת לימודי הנדסאי “פודטק” יקבלו מלגת לימודים בסך 2,000 שקלים! מדובר במסלול חדש ומהיר בו צעירי העיר ירכשו את מקצוע העתיד והזדמנויות השמה מהירות.

בישיבה שנערכה לאחרונה בלשכת ראש העיר בין צוותים משותפים של הרשות ושל המכללה, סוכם להדק את שיתוף הפעולה בין המכללה לעיריית קריית שמונה כדי לאפשר לבני העיר לרכוש השכלה ודעת ולחשוף את פעילות המכללה לכל התושבים בעיר בכל הגילאים.

המכללה מתכוונת לחשוף גם את תלמידי בתי הספר היסודיים והתיכוניים בעיר לפעילות החינוכית שמתקיימת במכללה הטכנולוגית  תל חי שנמצאת מטר מהבית.

ראש העיר אביחי שטרן: “משבר הקורונה יצר עבור רבים מאיתנו הזדמנות טובה לחשוב על העתיד ולהתפתח בכיוונים אחרים. המסלול שמציעה המכללה הטכנולוגית – לימודי הנדסה כימית והתמחות ב’פודטק’, זה בדיוק הדבר הבא בתעסוקה.

“הפכנו את קריית שמונה לבירת הפודטק של ישראל, ועכשיו אנחנו צריכים גם מי שיעבוד בתחום. בדיוק בשביל זה נפתח המסלול המיוחד שמשלב לימודי הנדסה ופודטק. אני שמח שכל צעירה וכל צעיר בני קריית שמונה שיירשמו לתוכנית יקבלו לבקשתי מלגה בסך 2,000 שקלים וזו רק ההתחלה”.