ליהנות מכל העולמות וכל הטעמים

יום העצמאות בפתח וגם חג השבועות מתקרב אלינו בצעדי ענק. חנות “בר בשר” בצומת הגומא מחכה לכם עם היצע מגוון של נתחי בשר מופלאים, מבחר של גבינות מיובאות מאירופה, דגים, רטבים ועוד פינוקים קולינריים, שיעשו לכם את החג לשמח במיוחד.

במתחם צומת הגומא, בפינה צדדית ומיוחדת, היא ניצבת לה בגאון וכבר ארבע שנים שהיא גורמת לגליליים רבים לעונג קולינארי צרוף ואיכותי. בתחילה היא הציעה בשרים איכותיים היישר מהגולן עם אפשרויות ליישון הבשר, עם הזמן היא התחילה להציע ללקוחותיה גם גבינות איכותיות המיובאות מאירופה, רטבים, פסטות, יין וכלי מטבח מקצועיים. קוראים לה “בר בשר” – וזוהי פנינה קולינארית מהמיוחדות שתמצאו במרחב הגלילי. אם ביקרתם וטעמתם – אתם בוודאי תסכימו איתנו, אך אם טרם עשיתם זאת – עשו זאת ומהר, תודה תגידו לנו אחר כך. את חווית הקניה, המוצרים האיכותיים והחוויה הקולינארית שתמצאו ב”בר בשר” לא תמצאו באף מקום אחר.

בשנת 2006 עלתה לה “בר בשר” על הקרקע של צומת מחניים על ידי הבוקרים של מרום גולן. ב-2011 ארז ריבר, בן ראש פינה ותושב הרחבת שדה נחמיה, נכנס לעסק והמשיך לספק נתחי בשר מובחרים, אך גם להגדיל את כמות המוצרים הנוספים מעבר לבשרים.

בשנת 2014 “בר בשר” עברה דירה לצומת הגומא וזכתה בשחקן חיזוק משמעותי, מיכאל וולף, בן ראש פינה, שהצטרף לחבר הילדות שלו משכבר הימים. השניים הביאו את הבשורה עוד יותר צפונה והפכו לאבן שואבת של קהל לקוחות קבוע, הכמהה למעדני בשר טריים, איכותיים ומיוחדים. קולקציית הבשרים של “בר בשר” מתבססת על בשר בקר וטלה ישראליים – רובם מגיעים מרמת הגולן. בר בשר מביא אליכם ישר מהגולן בשר בקר איכותי ובריא. האטליז מתמחה ביישון בשר בקר טרי ישראלי, סטייקים, המבורגרים, נקניקיות וקבבים תוצרת האטליז. היישון נעשה במעשנת הניצבת במקום. בניגוד למרכולים רבים שמוכרים בשרים, ב”בר בשר” חושבים גם על הבריאות שלכם: מוצרי בשר רבים הנמכרים בחנות נושאים את תו איכות “חי בריא” – המעיד על תנאי גידול נאותים, פיקוח תברואתי מחמיר המבוסס על תקנים בינלאומיים, בשר שאינו כולל הורמונים ולא טופל באנטיביוטיקה ולא הוזן בדשן עופות.

אם אתם גם בעניין של דגים, אז נגלה לכם סוד קטן: גם דגי ים טריים התחילו לשווק לאחרונה ב”בר בשר”. כשאתם קונים ב”בר בשר” הטעם, האיכות, הטריות והבריאות הם אלה שמדברים. לנו אין ספק, הדרך למנגל או גריל מושלם לחגיגות יום העצמאות, מתחילה ב”בר בשר”.

אם אתם פחות אוהבים לנפנף, הכל בסדר – ב”בר בשר” חושבים עליכם. כאחד שסולד מעשן המנגלים ומעדיף לנתב את אצבעות ידיו להקלדה מאשר לצליית בשרים, אך מצד שני ככזה שמתענג בפה מלא על מעדני בשר עסיסיים, מצאתי ב”בר בשר” את שאהבה נפשי – דלפק שמאחוריו נעשים על המקום בשרים מעושנים – ובהם נתחי שייטל וסינטה, המוגשים בצלחות ובג’בטות בליווי ירקות טריים.

אם אתם אוהבים יתרון גובה – יש מקום על הדלפק, ואם אתם רוצים להישאר עם הרגליים על הקרקע – כמוני למשל, שולחנות וכסאות ממתינים לכם בחזית החנות. המקום מוצל, האווירה מהנה והאוויר – כמו שרק בגליל אפשר למצוא. והטעם? גן עדן. כזה ששווה לעשות את הדרך אליו ממרחקים, ואני מגיע ממרחק של 200 ק”מ לגליל. כאחד שאוכל בשר מדי יום וביקר במאות מסעדות ומזללות, אומר לכם בביטחון מלא: ארוחה ב”בר בשר” לא דומה לשום חוויה בשרית שהכרתם במקומות אחרים. גם לין לוי, כתבת האתר ynet, כבר הפיצה את הבשורה בכל המדינה בכתבות הבאות:

בעוד חודש וכמה ימים נחגוג את חג השבועות. גם כאן חושבים עליכם. אז נכון שלחנות קוראים “בר בשר”, אבל אין זה אומר שמיכאל וולף וארז ריבר לא חושבים על אוהבי הגבינות והיין. מבחר עצום של גבינות קשות ורכות מתוצרת אירופאית מובחרת מחכה לכם. מבחר גדול של יינות איכותיים מסוגים שונים מחכה לכם גם. אה, ועוד משהו: אם אתם מאלה שהטעם האיטלקי עושה להם את זה, תשמחו לשמוע שגם פסטות איכותיות ורטבים מפתיעים תמצאו ב”בר בשר”.

אם אתם רוצים לקחת את רמת המטבח והבישול שלכם כמה צעדים קדימה, נספר לכם גם שב”בר בשר” תמצאו מבחר גדול ואיכותי של כלי מטבח מסוגים שונים, וגם כלים לבישול בשר בסגנון פויקה – לבישול איכותי של בשר בתנאי שטח.

איפה כל הטוב הזה נמצא? בחלק האחורי של מתחם צומת הגומא – בצד הסמוך לגן האירועים “גן בגומא”.
שעות פתיחה בימי חול: 09:00-19:00, בימי שישי – 09:00-17:00, בימי שבת – 10:00-18:00.
ניתן לבצע הזמנות בשר מראש, וניתן לשלם בכרטיסי אשראי.
אה, וסוד קטן: אם תגידו שהגעתם דרכנו, תזכו להנחה של 5 אחוזים.

לפרטים נוספים:
כתובת: צומת הגומא
טלפון:  072-372-8320