פלאשים בגליל: שבועות של חזרה לשיגרה

פינת “פלאשים בגליל” בסימן חזרה לשיגרה על כוכבות בידור שהגיעו לנופש בצפון, כדורגלנים ששבו למגרש האהוב עליהם,כדורסלנית שאוהבת חמניות. אלה ועוד בפינה הכי פלאשית בגליל.

תמונת השבוע: בקיבוץ חולתה חגגו עם הגבלות מרחק את חג השבועות. אור קנטור – המנהל המסור של אולם “הפיס” בכפר בלום, נצפה על המדשאה יחד עם בני משפחתו. איש משפחה למופת זוכה מאיתנו לארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה החמה ממתחם “גן הצפון”.

עונת הקייאקים נפתחה. שניים שלא בזבזו זמן ועלו צפונה ממרכז הארץ, הם ברק בכר וגיא צרפתי, מאמני כדורגל בהווה, ששיחקו יחדיו בעירוני קרית שמונה בעבר – והגיעו לשיט מהנה בקייאקי כפר בלום. מנהל השיווק של האתר, אייל גרינוולד, פיקח מקרוב שהשניים יוכלו למקסם את הנאתם.

עוד סלב’ס שעלו צפונה הן מירב מילר – עיתונאית תאגיד השידור “כאן”, ומיכל ינאי – כוכבת ערוץ הילדים בעבר, שהגיעו לחופשה במלון נוף גינוסר ונהנו מאווירה מדהימה ומכנרת מלאה.

לירון ויצמן – אשת הטלויזיה, שפרצה לתודעה דרך תוכנית הריאלטי “האח הגדול”, התפנקה לה לסופ”ש משפחתי מהנה בכפר הנופש של קיבוץ עין זיוון, שם היא התקבלה באהבה גדולה ע”י המנכ”לית, דיתי גולדשטיין.

המגרש הסינטטי בקרית שמונה שב לפעילות מבצעית. פקדו אותו בשבוע שעבר הרבה כדורגלנים חובבים וגם כדורגלנים פעילים דוגמת אסף פחימה, נתי גולני וענבר שרון, חגגו ניצחון על הקבוצה שהנהיג אליאב מלכה.

תומר תורג’מן – חלוץ קבוצת ותיקי קרית שמונה, תפס לעצמו “זולה” מהנה בכנרת.

קרן פיבניק – כדורסלנית הפועל גליל עליון, ממשיכה לפאר את פינת ה”פלאשים” – והפעם בתמונה בשדה חמניות.

רוכבת הסוסים, אופיר ערן, אירחה בחג השבועות את אור דרייר, חבר משכבר הימים, שהוקסם מהסביבה המדהימה בסמוך לביתה של ערן, במושב רמות נפתלי. 

הכדורגלן אסעד עמאשה – שחגג לאחרונה עליית ליגה רביעית ברציפות, הפעם עם הפועל בועיינה, נצפה בשבת שעברה במתחם “גן הצפון”, רגע לפני חגיגת עליה עם חבר טוב. בקרוב נארח את אסעד עמאשה לראיון בפינת “ספורטאי החודש”.

חברי קבוצת הנוער של מועדון טריאתלון גליל עליון התייצבו גם בשבת שעברה יחד עם המאמן יואב ביטון לרכיבת שבת מאתגרת.