פלאשים בגליל: חוזרים לעניינים

ההתמודדות עם אתגר הקורונה בעיצומה, אך אנשי הספורט של הגליל ממשיכים לתת פייט. הוכחה בפינת “פלאשים בגליל”.

צ'יז פיצה

תמונת השבוע: דרור ביטון (מימין) – השוער הקרית שמונאי התותח הוא גם איש מכירות מסור של חברת פרטנר ובשבוע שעבר עשה שירות עד הבית לגל קאלו – מנהל האתר שלנו, שהוא גם האיש הכל יכול בקבוצת הכדורסל של הפועל ראש פינה וגם מבעלי סטודיו EMS PLUS במושבה הקסומה. גל קאלו התחדש בטלפון חכם וזכה לשירות VIP מדרור ביטון, שזוכה לארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה החמה ממתחם גן הצפון.

אם בסטודיו EMS PLUS במושבה ראש פינה עסקינן, הרי ששם חזרו לפעילות מבצעית תחת הגבלות משרד הבריאות. אם ד”ר קלין שפירא, כדורסלן הפועל ראש פינה ובעבר סגן מנהל בית החולים “זיו” בצפת, הגיע להתאמן והפגין את כישוריו, אתם יכולים להיות רגועים ולהגיע לחוויית כושר אחרת לגמרי.

יואב גל מקיבוץ עמיר – שהצטרף בשעה טובה לצוות המדיה שלנו, הרשים בביצועיו באימון בסטודיו “סווט בוקס” בקרית שמונה תחת הדרכתו של המאמן התותח, ידין ישראלי.

צוות האתר מאחל המון מזל טוב לאופיר אורן – מנהל מחלקת הספורט של עיריית קרית שמונה, שנשא בטקס מצומצם ושמח לאישה את בחירת לבו, עלית. 

את הזוג המאושר הגיעו לשמח ביום חגם ראש העיר אביחי שטרן וסגנו, יורם ממן – מחזיק תיק הספורט.

המרכז לטניס בקרית שמונה חזר לפעילות מבצעית. ראשונים לפקוד את המגרשים היו הטניסאים המוכשרים, יונתן בן ציון (מימין) ושוהם שושן מקרית שמונה.

קרן פיבניק (מימין) – כדורסלנית קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון, הגיחה בשבוע שעבר עד להרצליה, כדי להשלים פערים עם חברות טובות ויקרות.

עם ההקלות שהגיעו ממשרד הבריאות החלו ספורטאיי הגליל לפקוד את הטבע. קבוצת טריאתלון גליל עליון והמאמן יואב ביטון ערכו אימון מאתגר בנהר הירדן.

גם חיים אוחנה – החלוץ הפורה של קבוצת ותיקי קרית שמונה, המכונה “אייל גולן הצפוני” – נוכח ביצועי הזמר המדהימים שלו, תפס לו “זולה” בנהר הירדן.

גם שחק דהאן – כדורגלן הפועל עירוני צפת, שזה מכבר התבשרה על עליה לליגה ב’, הגיעה יחד עם האישה והבת החמודה, כדי ליהנות מקסמו של הירדן.