הוקי קרח: ימים שמחים במועדון צעירי מטולה

ביום שישי האחרון קבוצות הדגל של מועדון צעירי מטולה זכו בניצחונות מרשימים על יריבותיהן. ארבעה שחקנים זומנו לסגל נבחרת העתודה לקראת משחקי אליפות העולם עד גיל 20.

ימים של שמחה וסיפוק במועדון ההוקי קרח של צעירי מטולה, המנוהל ע”י לבב ויינברג – המשמש גם כיו”ר התאחדות ההוקי קרח וע”י רן אבן דנן. ביום שישי זכו קבוצות הבוגרים והנוער בניצחונות מרשימים על יריבותיהן, אתמול התבשרו במועדון גם על זימון של נציגות נכבדת לשורות נבחרת העתודה של ישראל. 

ביום שישי האחרון נפגשו קבוצות הבוגרים והנוער של מועדוני ההוקי קרח של מטולה ופתח תקווה למשחקים במסגרת המחזור החמישי, שנערכו בהיכל הקרח במטולה. את הערב פתחה קבוצת הנוער במשחק מצויין, שהסתיים בניצחון 0:11. את השערים הבקיעו נתנאל זילבר (4) אורי סגל (3) אורי ציוני (2) יהל שרון ומקס דשנוב. הקבוצה שומרת על המקום הראשון בטבלה. במשחק הבוגרים השליטה נשארה אצל הצפונים ומועדון הוקי מטולה אסף 3 נקודות נוספות, בזכות ניצחון 1:18. את השערים הבקיעו דני גולודניצקי (3) נתנאל זילבר (2) איתי בן טוב (2) אורי סגל (2) מייק מאז׳ייקה (2) מאייס סבח, מרום אברהם, קאי מלאכי, עוז ג׳ינו, אנדרו הירשו, יהונתן שרון ומקס אברהמסון. הקבוצה מדורגת במקום השלישי. 

עוברים למדים הלאומיים. בשבוע הבא תיערך אליפות העולם לנבחרות עד גיל 20 לדרג 5 בדרום קוריאה. מאמן הנבחרת – בוריס מינדל, שהוא גם מאמן קבוצת הבוגרים והמנהל המקצועי של צעירי מטולה, זימן ארבעה שחקנים משורות המועדון דניאל לנקרי עמית וינגרד יונתן שרון ואורי סגל. נבחרת ישראל תשחק בדרג 5 העולמי מול נבחרות מצוינות כמו סין, בלגיה, הולנד, קרואטיה והמארחת דרום קוריאה. נאחל לה המון בהצלחה.