חדוות עשייה

חדווה פרי – המאמנת האנרגטית של EMS PLUS בראש פינה עושה את עבודתה עם הרבה אנרגיות ותשוקה – וזוכה לפרגון גדול מצד מעסיקיה ומצד מתאמני ומתאמנות הסטודיו. שמחים להעניק לה את תואר “מאמנת החודש”.

סטודיו EMS PLUS בראש פינה – הסטודיו שהביא את בשורת האימונים מבוססי גירוי חשמלי לשרירים, סיפק לנו בחודשים האחרונים סיפורי הצלחה של מתאמנים, שמכולם נשמעו תשבוחות לצוות המאמנים של הסטודיו. כשביקשנו מהנהלת הסטודיו המלצה לפינת “מאמנת החודש” התקבלה תשובה מהירה – חדווה פרי. הנימוק בהחלט משכנע: “חדווה הבן אדם הכי אנרגטי שתפגשו, בעלת החיוך הכובש ומוסר העבודה שכל מקום היה רוצה אחת כזו בצוות. היכולת שלה מצד אחד להעניק תחושת רוגע וביטחון ומצד שני להוציא מהמתאמנים 200% באימון, מביא לכך שרבים מהם נלחמים על הזכות להתאמן איתה”.


אחרי מילים כאלה לא נותר לנו, אלא לזרום עם הבחירה ולהעניק את התואר הנכסף לחדווה פרי, בת ה-27, שהגיעה לפני מספר שנים צפונה מאזור ירושלים בעקבות שירות לאומי בגן ילדים בקיבוץ איילת השחר – ומאז התאהבה בחיים בצפון ונותרה כאן.

בשנים האחרונות מתגוררת חדווה פרי במושב שדה אליעזר – והיא מסבירה מה כל כך עושה לה את זה בצפון: “המשפחה מנסה למשוך אותי לאזור ירושלים, אבל אני מרגישה שכאן זה הבית. לשמחתי, אחותי מתגוררת בקרבתי במושב ויש לי אח שמתגורר בקרית אתא. אני יכולה לשלב כאן בתוך התפריט השבועי שלי פעילות אקרובטיקה אווירית בראש פינה וכפר יובל – שלוש פעמים בשבוע, לוליינות, טיפוס על טרפז וחבל. יש כאן המון פינות חמד, אני מאוד אוהבת את הסביבה של כפר סאלד ומתחם גן הצפון וכמובן את הסביבה הקסומה של ראש פינה. נהנית מכל רגע כאן”.


נקודת החיבור של חדווה פרי לאימונים בסטודיו EMS PLUS נוצרה בכלל ממקום לא צפוי: “עבדתי בקבלה במלון מצפה הימים ואז קיבלנו הודעה, שבשל תקופת שיפוצים עלינו לחפש מקום עבודה חדש. הכרתי את ה-EMS דרך חברה שהדריכה ברשת, אך פקפקתי בשיטה – עד ליום שבו חוויתי את האימון. נוכחתי לדעת עד כמה שיטה זו יעילה ומועילה, כבר אחרי האימון הראשון. עם הזמן ראיתי על עצמי את בניית השריר וחיזוק השלד, והביצועים היומיומיים שלי השתפרו במידה ניכרת. אני רואה גם את השיפור על המתאמנים הרבים בסטודיו. נוצרה סיטואציה שחיפשו להגדיל את צוות האימון וכך מצאתי את עצמי מצטרפת לפני שנתיים לסטודיו. מגיל צעיר אהבתי פעילות גופנית, שיעורי ספורט וריקוד, ובאופן כללי – לנוע. למדתי קורסים של הדרכת מחול מזרחי והדרכת אירובי, מה שגרם לי להתאהב יותר בתנועת הגוף בדרך נכונה. יש בי אהבה לתנועה, ברגע שאני מתחילה לזוז ועושה מה שאני אוהבת, זה ממלא אותי. אני עובדת בסטודיו EMS PLUS קרוב לשנתיים – אני אוהבת מאוד את המתאמנים והצוות שלנו ורואה בהם משפחה שנייה עבורי. תמיד משמח אותי לשמוע מהמתאמנים כמה האימונים עוזרים להם הן מבחינת החיטוב והעיצוב והן מבחינת הקלה על כאבים, וכמובן לראות את התוצאות במו עיניי כשהם מגיעים. אני חושבת שזה אימון מדהים עם יכולות מדהימות אשר משפרות את איכות החיים”.


בנוגע לעתיד הקרוב אלו הן משאלות הלב של חדווה פרי: “אני שואפת ללמוד תנועה וצליל לגיל הרך. אני מאחלת לעצמי עוד שנים רבות של עבודה בסטודיו ומקווה שנוכל לעזור לכמה שיותר אנשים להשיג את המטרות שלהם. אני מזמינה את הקוראים להגיע ולחוות בעצמכם את האימון שישנה את חייהם”.

מעסיקיה של חדווה פרי השיבו באיחולים משלהם: “אנו מאחלים לחדווה שתמשיך להיות מדהימה ושתהייה חלק מהמשפחה שלנו עוד שנים רבות. בנוסף, נאחל לה הרבה אושר, עושר, אהבה, בריאות וכל מה שתבקש”.

לפרטים נוספים:

אתר הבית: www.emsgalil.com

פייסבוק: EMS Plus ראש פינה

כתובת: רח’ דרך הטחנה 10, ראש פינה

טלפון: 04-850-2020