ג’ודו: גאווה צפתית באליפות ישראל לילדים

שני נציגים מפרויקט הג’ודו של הג’ודוקא הצפתי האולימפי לשעבר, גולן פולק, הגיעו לשלבים גבוהים באליפות ישראל, שנערכה ביום שישי ברעננה. יהונתן ראובני חזר צפונה עם מדליית כסף.

העיר צפת חזק גם על מפת הג’ודו. ביום שישי האחרון נערכה ברעננה אליפות ישראל לילדים. שני נציגים מפרויקט הג’ודו של הג’ודוקא הצפתי האולימפי לשעבר, גולן פולק, חזרו צפונה עם הישגים מרשימים. יהונתן ראובני, יליד שנתון 2007, שהתחרה במשקל של עד 38 קילוגרמים – זכה במדליית כסף, לאחר שניצח בארבעה קרבות והפסיד בקרב בגמר. רם סבג, יליד שנתון 2008, שהתחרה במשקל של עד 34 ק”ג, ניצח בשלושה קרבות והפסיד בשניים אחרים – וסיים את יום התחרויות במקום החמישי המכובד.

גולן פולק, מאמנם של השניים: “אני גאה בספורטאים על ההתמדה,הנחישות והלחימה. לא מובן מאליו שבשנתיים וחצי של אימונים ילדים מצליחים לזכות במדליות באליפות ישראל ומנצחים ילדים מנוסים מהם בהרבה.יש לנו בצפת ילדים מוכשרים, הורים תומכים ושיתוף פעולה מדהים עם צוות המתנ”ס. בשנה הבאה אני מאמין שנצא נבחרת גדולה מצפת לאליפות ישראל ובטוח שהתוצאות יהיו מעולות.השמיים הם הגבול בשבילם”.

שוקי אוחנה, ראש עיריית צפת, שיבח את ההישג בעמוד הפייסבוק האישי שלו: “הנציגים הצפתיים הביאו כבוד רב. ברכות לילדים המוכשרים ולמאמן גולן פולק, הבאתם כבוד לעיר – אני גאה בכם”.

גאווה צפתית. גולן פולק יחד עם יהונתן ראובני ורם סבג