עוגת הגבינה של הגר שבבו זכתה בתוכנית “הכי טעים שיש”

הגר שבבו, בעלת קונדיטוריית בוטיק בראש פינה, השתתפה בתוכנית הטלויזיה בערוץ 2 של חיים כהן ויונתן רושפלד “הכי טעים שיש“, ששודרה ביום שישי האחרון (30.05). במסגרת התוכנית בחנו השפים מתכונים רבים של עוגות גבינה מכל רחבי הארץ והחליטו לטעום כמה מהן. המתכון של הגר נבחר והיא הוזמנה להגיע לתוכנית ולהגיש להם את עוגת הגבינה הלימונית שלה.

בשלב זה של התוכנית, הוצגו בפני כהן ורושפלד חמש עוגות גבינה יפות וטעימות, אך הם היו צריכים לבחור רק אחת, שלדעתם הייתה הכי טעימה שיש. העוגה של הגר זכתה בדירוג המירבי מבין המועמדים והיא הוזמנה למטבחו של חיים כהן בביתו שבסביון להכין יחד איתם את עוגת הגבינה שלה.

הגר שבבו עם יונתן רושפלד וחיים כהן


הגר הפגינה את יכולותיה המרשימות לצד השפים המכובדים, אשר החמיאו לה ולעוגת הגבינה שלה שוב ושוב.
הרגשת הגאווה הורגשה בכל אזור הגליל בעקבות הצלחתה. הגר שהתרגשה מהמעמד, שמחה לקבל ברכות ומחמאות ממשפחתה, חבריה ומצופים מכל רחבי הארץ.

כעת עמוסה הקונדיטורית בהכנת עוגות גבינה ומאפים, בעיקר לשבועות, לכל אלה שמיהרו להזמין.

גל קאלו, בן זוגה של הגר, מפרגן מכל הלב: “הגר הקסימה והרשימה את כולם, בזכות החיוך והיופי שלה, הביטחון שהפגינה וכמובן המקצועיות. העובדה שהיא נבחרה על ידי שני השפים לבעלת עוגת הגבינה הכי טעימה, רק ממחישה כמה שהיא מוכשרת וטובה במה שהיא עושה. אני מאוד גאה בה על ההצלחה בתוכנית, אבל אף יותר מזה, מההתקדמות שלה בעסק באופן כללי. הגר עושה הכל מהלב, באהבה גדולה למקצוע ותמיד עם חיוך. זה מראה שעם עבודה קשה והתמדה, אפשר להשיג הכל בחיים. מאחל לה שתמשיך להנות ממה שהיא עושה ושתמשיך לטפס בסולם ההצלחה. אעשה כל שביכולתי לתמוך בה ולעזור לה ובאהבה רבה”.

עוגת הגבינה המנצחת של הגר שבבו

לצפייה בפרק המלא: “הכי טעים שיש – עוגות גבינה“. הגר מופיעה מדקה 19:00.

לאתר הבית של הגר לחצו כאן!

לפרטים והזמנות התקשרו:
052-8421820