פלאשים בגליל: מנצחים במגרש שלהם

הכדורסלנים והטריאתלטים הצעירים שכייפו, האוהד והכדורגלן שפתחו את השבוע עם תמונת ניצחון, האנשים שעושים כבוד לאתרי התיירות, זוג ששומר על כושר, אלה ועוד בפינה הכי פלאשית בגליל.

צ'יז פיצה

ילדי קבוצת בית הספר לכדורסל של הפועל גליל עליון משלוחת קרית שמונה חגגו יום הולדת להראל שמולה – עם קרטיבים צוננים לאחר האימון. מזל טוב להראל המוכשר, שזוכה מאיתנו למתנת יום הולדת טעימה במיוחד: ארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה הכי חמה בצפון.


עבדאללה חליחל – החלוץ שהוקפץ מקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה לשורות קבוצת הבוגרים, כבש בשבוע שעבר שער שני במגרש של הגדולים, במשחק הניצחון 0:3 על מ.ס אשדוד. האוהד והפעיל החברתי המסור, אהרון דמרי, חיכה לשחקן אחרי המשחק וסיפק תמונת ניצחון.

מי שתרמו רבות לניצחון הם קבוצה קטנה, איכותית ועוצמתית של אוהדי עירוני קרית שמונה, שהתמקמו על גבעה הצופה ליציע, עודדו במרץ ובהחלט היו השחקן ה-12 של הקבוצה.

אחמד עאבד, שחקן ההתקפה הותיק של עירוני קרית שמונה, הגיח באמצע השבוע עם האישה והבנות ועם זוג חברים טובים, לטיילת של חוף הים בחיפה, כדי להיטען קצת באנרגיות.

הכדורגלן בר הלל – שחגג עליה לליגה הלאומית עם הפועל איכסל, עובד קשה גם בימים האלה, במטרה להגיע לעונה הבאה בליגה הלאומית ברמת המוכנות הגבוהה ביותר.

קבוצת קט סל “לב העמק” של הפועל גליל עליון התפנקה לה השבוע בבריכה של קיבוץ שמיר.

במועדון טריאתלון גליל עליון מאושרים מהחזרה לפעילות, יעיד על כך ה”סלפי” שסיפק המאמן והמנהל המקצועי יואב ביטון, בסיומו של אימון רכיבה של קבוצת הילדים.

איאד עמאשה – הרוקח המקצוען של סופר פארם סניף “ביג” קרית שמונה, שהוא גם דמות מרכזית בקבוצת ריצה גליל עליון, ניצל את מזג האוויר המצוין ששרר בשבת שעברה, לטיול משפחתי בחיק הטבע.

מי שלעומתם העדיפו את המזגן, הם הזוג המלכותי של “גליל עולה”, גל קאלו – מנהל האתר, והאישה המאסטרית באפיה – הגר, שפתחו את השבוע באימון משותף בסטודיו EMS PLUS בראש פינה, שאותו מנהל גל קאלו בשותפות עם מוטי כהן וטלי קוצ’ר.

האחים גדי  ושלומי אפריאט – הצלמים המקצועניים של אולפני “טופ ליין” בקרית שמונה, הגיעו בשבוע שעבר למלון הגושרים, על מנת לצלם כתבה על פתיחת המלון בהשתתפות מנכ”ל המלון, דורון קרן.


מרים פרץ – כלת פרס ישראל בשנת 2018, הגיעה בשבוע שעבר לאתר קייאקי כפר בלום, שם התקבלה באהדה רבה ע”י הצוות.